پاورپوینت فرهنگ آماری

پاورپوینت فرهنگ آماری

پاورپوینت-فرهنگ-آماری

دانلود پاورپوینت فرهنگ آماری،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 15 

بخشی از پاورپوینت :
ضرورت
انكار ناپذير بودن اهميت فرهنگ در فرآيند توسعه اجتماعي و اقتصادي، شامل خرده فرهنگ‌ها و زيرفرهنگ‌ها نيز خواهد بود، فرهنگ‌‌‌‌ كار، فرهنگ بهره‌وري ... ،و فرهنگ آماري نيز از آن جمله است. 
فرهنگ آماري در تحكيم زيربناي توسعه علمي و فرهنگي و گسترش و تعميق ارتباطات، تحقيقات و آموزش ، تجزيه و تحليل و استفاده مطلوب از اطلاعات جايگاه ويژه‌اي دارد . 
با توجه به اينكه فرهنگ آماري اثر بخشي فعاليت‌هاي آماري را متأثر مي‌نمايد، سازگاري هرچه بيشتر فرهنگ آماري با اهداف نظام آماري ( كه دقت، صحت ، و سرعت نمي‌تواند از اجزاي آن نباشد ) اثربخشي فعاليت‌هاي آماري و اعتماد به آمارهاي توليدي را فزونتر خواهد كرد . 
حکومت‌ها چگونه می‌توانند مشکلات مردم را از زبان خود آن ها دریافت کنند. حکومت‌ها سیاست‌های خود را بر چه اساسی تنظیم و ارزیابی نمایند؟ برنامه­های حکومت‌ها چگونه براساس واقعیت‌هاي اجتماعی تطبیق می­یابد؟ موفقیت ها و نارسایی‌ها در روند فعالیت‌های حکومت‌ها به چه طریق می‌تواند مشخص شود؟
استفاده از آمار در باور مردم و تصمیم‌گیران و مسئولین چه جایگاهی دارد و فرهنگ آماری در باور عمومی جامعه از چه جایگاهی برخوردار است؟ چگونه می توان نتایج فعالیت‌های آماری را براي درک عمومی جامعه بهتر ارایه داد؟ و دغدغه ونگرانی پاسخگویان را برای همکاری بهتر فعالیت‌های آماری کاهش داد؟
یکی از عوامل مهم در پاسخگویی به پرسش های مذکور آمارهای رسمی است. هنگامی می توان آمار دقیقی از پاسخگویان اخذ کرد، که بتوان نتایج طرح‌های آماری را به صورت ساده و قابل درک به نحو مناسب به آن ها ارایه داد. فرهنگ آماری در این خصوص نقش اساسی را به عهده دارد و فرهنگ‌ها نتیجه فراگیری اجتماعی است. در این موضوع برنامه هایی چون "آمار برای مردم" وحتی  طراحی دروس در دوره‌های آموزشی سطوح ابتدایی و دبیرستانی که بتواند همکاری خانواده ها وبنگاه ها را از این طریق جلب نمود، بسیار مفید خواهد بود.

دانلود فایل


پاورپوینت فرهنگ آماری

فرهنگ آماری, دانلود پاورپوینت فرهنگ آماری, پاورپوینت در مورد فرهنگ آماری, تحقیق فرهنگ آماری, پاورپوینت درباره فرهنگ آماری, پاورپوینت راجع به فرهنگ آماری, پاورپوینت آماده فرهنگ آماری, تحقیق در مورد فرهنگ آماری, ppt , pdf , تحقیق با موضوع فرهنگ آماری, ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید