تحقیق 30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی

تحقیق 30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی

تحقیق-30-رمز-موفقیت-برای-آگهی-های-تلویزیونی

دانلود تحقیق 30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 10 

بخشی از این تحقیق :
این موضوع برای همه جا افتاده است که آگهی‌های تبلیغاتی و پیام‌های بازرگانی متنوع از خصوصیات جهان امروز و جزو جدانشدنی زندگی همه مردم است و در حقیقت ما نیازمند تبلیغات هستیم.
 این درست است که تبلیغات یک ضرورت صرف نیست اما مفید بودن آن را نمی¬توان انکار کرد. زیرا تبلیغات انگشت شماری هستند که چندان مفید به نظر نمی¬رسند.
امروزه در هر سطح طبقاتی که باشیم، در خرید کالاهایمان گوشه‌چشمی هم به تبلیغات محیطی و رسانه‌ای آن داریم و در این میان تبلیغات تلویزیونی به خاطر جاذبه صوت و تصویر و پوشش وسیع مخاطبان اولین محمل برای صاحبان کالاهاست و در این بین، رقابت میان شرکت‌های بازرگانی و تبلیغاتی که هر یک سعی دارند کالای خود را برتر معرفی کنند شکل و شمایلی اقتصادی به این موضوع داده است،  چنانکه افزایش پخش آگهی یکی از اولویت‌های رسانه‌های جهان برای کسب درآمد و تأمین بودجه است، اما باید دید یک آگهی خوب تلویزیونی دارای چه ویژگی¬هایی است؟ و برای تبلیغات یک کالا در تلویزیون باید چگونه به چگونگی کیفیت آن توجه داشت؟ از آن جا که اغلب ما نمی دانیم چگونه هنگام خرید، با دقت محصول مورد نظرمان را اتنخاب کنیم، نیازمند اطلاعاتی از محصولات مختلف هستیم که با مقایسه آنها بدانیم کدامیک برای ما مناسب تر هستند. در واقع می توان گفت اگر تبلیغاتی وجود نداشته باشد، مصرف کننده نمی داند کدامیک ازکالاهایی که فروشگاه محله اش ارایه کرده است را خریداری نماید. علاوه براین ها جنبه سرگرمی تبلیغات را نمی توان انکار کرد. چرا که خنده دار بودن، عاشقانه بودن و حتی آموزشی بودن تبلیغات امری تأثیرگذار بر مخاطبان است. و در واقع مردم می توانند با تماشای تبلیغات جز سرگرم شدن، نسبت به دریافت اطلاعات جدید نیز در همان زمان بی بهره نمانند. اما  آیا تمامی تصاویر پخش شده در تلویزیون که نشانگر اطلاعات کیفی کالاها هستند، مبتنی بر واقعیت‌‌اند؟ و آیا نفس این کار مبتنی بر توسعه فرهنگی جامعه و ارزش‌های نهفته در آن است یا خیر؟
پژوهش¬ها نشان می¬دهد پانزده سال پس از جنگ جهانی دوم که رسانه‌ها به ویژه رادیو با تبلیغاتی مربوط به خودروها، لباس‌ها، مدل‌های مختلف کالاها و ... مفهوم آگهی را کاملاً برای شهروندانشان جا انداختند، گرایش به کالاهای تبلیغاتی و اعتماد به آن اجناس به گونه¬ای بود که با آمدن تلویزیون به عرصه رسانه، انتقال تبلیغات از رادیو به تلویزیون کار چندان آسانی نبود، اما بخت این رسانه نوپا به اندازه¬ای بلند بود که خیلی زود از تبلیغاتش استقبال شد. زیرا مردم این بار به جای شنیدن با قالب¬های تصویری ارتباط برقرار کردند و تماشای تبلیغات کم¬کم جنبه سرگرمی برایشان پیدا کرد.
اما کم کم رکود اقتصادی و متناوب در کشورهای مختلف و ایجادهای کانال¬ها و شبکه¬های گوناگون یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر میزان استقبال مخاطبان از کالاهایی شد که در تلویزیون تبلیغ می¬شدند. به هر حال نکته قابل توجه  مردم در دوران مختلف کم توجهی نسبت به اظهارات کارشناسان در زمینه میزان اعتماد به کالاهایی است که از سوی تلویزیون یا هر رسانه دیگری تبلیغ می¬شود. کارشناسان بر این باورند که افراد زیرک، پس از اعتماد به رسانه خود اقدام به خرید می¬نمایند و بر این اساس، شعار: " اول به رسانه اعتماد کن بعد خرید کن" را سردادند.

دانلود فایل


تحقیق 30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی

30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی, دانلود تحقیق 30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی, تحقیق در مورد 30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی, تحقیق 30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی, تحقیق درباره 30 رمز موفقیت برای آگهی های تلویزیونی, تحقیق راج,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید