تحقیق ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند

تحقیق ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند

تحقیق-ده-کشف-و-اختراع-که-جهان-را-تغییر-دادند

دانلود تحقیق ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 10 

بخشی از این تحقیق :
موزه ی علوم لندن از 10 کشف و اختراع مهم که دنیای علم را تغيير دادند، نگهداری می کند. دانستن اينکه چه چيزی تا به حال توانسته پيشرفت و تغييری شگرف در علم به وجود آورد، بسیار هيجان انگیز است 
آپولو 10  
آپولو 10 چهل سال پيش به عنوان یک نمونه آزمايشی برای اولين بار با 3 سرنشين به سمت ماه سفر کرد و با اينکه موفقیت آميز نبود راه را برای آپوبو 11 باز کرد و آپولو 11 توانست به ماه برسد.  
آپولو 10 (به عنوان اولین سفينه ای که توانست از جو خارج شود) راه را برای ما باز کرد، تا با عظمت دنیای بی انتها آشنا شویم. 
موتور بخار  
توماس نيوکامن در سال 1712 اين موتور را اختراع کرد که اين عکس مدلی از این موتور است که فرانسیس تامسون در 1791 در داربی شاير انگلستان ساخته است. اين قدیمی ترين و سالمترين مدل از اختراع نيوکامن است.  
در واقع این موتور مشکل بحران انرژی اين روزگار را حل کرده است و اگر ساخته نمی شد مطمئناً بحران انرژی برای ما مشکلات بسیار زیادتری بوجود می آورد.  
اگرچه نمی توان کاملاً اين اختراع را به راه حل بحران انرژی تشبيه کرد، اما استفاده از سوخت های فسيلی تا قبل از اين اختراع آقای نيوکامن تقریباً غير ممکن بود. 
تلگراف  
تلگراف به عنوان اولین وسيله ی ارتباطی الکترونيکی در سال 1837 توسط چالز واتسون و ویلیام کوک ساخته شد که از مهمترین اختراعات بشر در زمینه ی ارتباطات است.  
دستگاه تلگراف آنها به عنوان اولین و کاربردی ترين وسیله ی ارتباط دوربرد الکترونيکی شناخته شده و ايده ی شبکه های گسترده از این اختراع الهام گرفته است. 
فورد مدل T  
با دیدن اين تیتر و عکس حتماً فکر مي کنيد این کمپانی فورد بود که اولین اتومبیل را ساخته؛ اما بايد بدانید در واقع مدل T اولين اتوموبیلی بود که به تولید انبوه رسید و این خدمت فورد به جامعه ی بشری بود:  
خط توليد  
بله، خط توليد فورد، به عنوان اولین سيستم تولید انبوه در دنیا، انقلابی در صنعت و اقتصاد ايجاد کرد که امروز همه ی ما شاهد آن هستیم و بايد خط توليد را مهمترین اتفاق در قرن گذشته دانست. 
دانلود فایل


تحقیق ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند

ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند, دانلود تحقیق ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند, تحقیق در مورد ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند, تحقیق ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند, تحقیق درباره ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید