تحقیق کار آفرینی خیاطی

تحقیق کار آفرینی خیاطی

تحقیق-کار-آفرینی-خیاطی

دانلود تحقیق کار آفرینی خیاطی ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 17

بخشی از این تحقیق :
نياز بازار و مشتري
با توجه به چهار فصل سال و نوع نياز بازار به پوشاك از جمله مانتو و لباسهاي گرم مثل باراني و غيره نياز بازار متغير مي باشد همچنين در فصل بهار مدلهاي مختلف مانتو در بازار عرضه مي گردد . بنابراين ديگر نيازهاي بازار در فصل باهار و پيراهنهاي مردانه ، تريكوجات بوده كه در نوع بازاريابي و نوع فروش با هم فرق مي كند . در فصل زمستانه كارها ضخيم تر و بافتي و پارچه هاي پشمي مي باشد كه در هر كدام نوع بازار فورش آن متغير است و براي بازاريابي هر كدام از توليدات خود فصل خود بصورت خاص مي توان اقدام نمود . و كليه كارها را قبل از زمان فصل خود بايد مهيا كرد و در اسرع وقت در اختيار بازار قرار داد .
محيط بازار براي توليد و مكان بازار
براي يك كار توليدي كه داراي چهار فصل توليد مي باشد جا و مكان خاص مدنظر نيست مهم بايد محيطي انتخاب شود كه توليداتي كه ما داريم در آن مكان قابل توليد باشد . دسترسي به بازار براي يك توليدي مهم بازاريابي آن است كه بايد از بارازيابهاي مجرب و متخصص استفاده نمود زماني كه افراد مجرب در اخيتار داشته باشيم ديگر براي فروش كالا و خريد مواد اوليه مشكل نخواهيم داشت براي بازرايابي بهتر كار بايد از بهترين مواد اوليه استفاده نمود . وقتي مواد اوليه درجه يك باشد خود بازاري براي خريد كار به شما مراجعه مي كند و چنانچه مواد خوب استفاده نشود منفي ترين عكس العمل را در بر خواهد داشت و امكان ورشكستگي شركت توليدي شما درصد بالاتري صورت مي گيرد
دانلود فایل


تحقیق کار آفرینی خیاطی

کار آفرینی خیاطی, دانلود تحقیق کار آفرینی خیاطی, تحقیق در مورد کار آفرینی خیاطی, تحقیق کار آفرینی خیاطی, تحقیق درباره کار آفرینی خیاطی, تحقیق راجع به کار آفرینی خیاطی, تحقیق آماده کار آفرینی خیاطی, تحقیق در مورد کار آفرینی خیاطی, پاورپوینت کار آفرینی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید