تحقیق ساختمان های پیش ساخته تردی پنل

تحقیق ساختمان های پیش ساخته تردی پنل

تحقیق-ساختمان-های-پیش-ساخته-تردی-پنل

دانلود تحقیق ساختمان های پیش ساخته تردی پنل،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 28 


فهرست :
مقدمه
خلاصه طرح
پیش ساختگی 
آشنائی با ماشین آلات تولید تری دی پنل 
نمای خط تولید تری دی پنل 
خط کامل ماشین آلات تولید پلاستوفوم
مشخصات دستگاه تمام اتوماتیک و هوشمند 3D PANEL به روشContinuous
دستگاه شارژ EPS
دستگاه اسمبل(ASSEMBLE)
روش توليد ، اجرا و کنترل کيفی قطعات پيش ساختهLSF
استانداردهای شکل دهی عضوهای فریم CFS
منابع

بخشی از این تحقیق :
امروزه درجهان با پیشرفت تکنولوژی در ساختمان سازی ،استفاده از قطعات پیش ساخته کاربرد فراوانی داشته است.
این سازه ها به دلایل و مزایای مختلف که از آن جمله می توان به سهولت در اجرا ،حمل ونقل آسان ونیروی انسانی کمتر اشاره کرد.
یکی از معضلات در ساختمان سازی ایجاد سرو صدا در کارگاه ونیز دیگر آلودگی هاست که با استفاده از این سازه ها می توان تا حدود 90%از این مشکلات کم کرد
خلاصه طرح:
قطعات پیش ساخته در سیستم پانل ساندویچ پس از حمل به محل احداث ساختمان ،به یکدیگر متصل شده و ازدو طرف بتن پاشی  می شوند.
از جمله ماشین آلاتی که در ساخت این قطعات کابرد دارند  می توان به دستگاه  پری اکسپندر تمام اتومات ،الکتروموتورها و... اشاره کرد.
ساختمان هایی که به صورت پیش ساخته هستند  تا سقف یک  تا چهار طبقه در نقاط مختلف دنیا اجرا شده اند
اتصال در قطعات پیش ساخته به وسیله صفحات مخصوص فلزی ایجاد می شود.
پیش ساختگی : 
 پايداري ، ايمني سازه در برابر زلزله ، كيفيت مطلوب ، سرعت اجرا و همچنين اقتصادي بودن طـرح ، پارامترهـايي هـستند كـه بايستي در بازسازي و بهسازي مناطق زلزله زده مد نظر قرار گيرند . يكي از روشهايي كه مي تواند جوابگوي احتياجات فوق باشد استفاده از تكنولوژي پيش ساختگي است نياز كشور به ساختمان سازي به خصوص تامين ساختمانهاي مسكوني كوچك براي افراد كم درآمد و همچنين برنامه بلند مدت دولت براي بهسازي بافت هاي فرسوده و مقاوم سازي ساختمانها مستلزم افزايش بـازدهي توليد در سطح كشور است . پيش ساختگي  امكان صنعتي كردن ساختمان را بوجود مي آورد كه در آن طراحي ، توليـد ، نصب ، به صورت فني و مهندسي امكان پذير خواهد بود . پيشرفت اين صنعت چنان بوده است كه نه تنهـا كيفيـت بـالا ، تقليـل هزينه ، سرعت احداث ،كاهش هزينه هاي كارگاهي ،قابليت ساخت و دپو نمودن قبل از حوادث ، كاهش تاثير شرايط فصلي بـر روي ساخت و ساز و زيبايي مورد نياز را در حد استاندارد تامين نموده بلكه ساير صنايع خانه سـازي را بـا متـدها و مـواد اوليـه گوناگون تحت تاثير قرار داده است. استفاده از روشهاي سنتي ، عدم رعايت آيين نامه ها و نظارت دقيق و به دنبـال آن احـداث سـازه هـاي آسـيب پـذيردرمقابل نيروهاي وارده ( زلزله، باد و ...) ، از اهم مسائلي است كه در ساخت وساز كشور مشاهده مي شود .
آشنائی با ماشین آلات تولید تری دی پنل 
سيستم صفحات ساندويچي با بتن پاششي (تري دي پانل)
Lightweight Three Dimensional Sandwich Panels
 به كارگيري بتن، به عنوان يك ماده اصلي ساختماني، نياز به قالب بندي، داربست و اختصاص زمان براي گيرش، عمل‌آوري و مقاوم شدن آن دارد. از اين‌رو، از مدت‌ها قبل، ساخت قطعات بتني پيش‌ساخته مورد توجه قرار گرفت و پيشرفت‌هاي چشمگيري به لحاظ ارائه انواع سيستم‌هاي پيش ساخته حاصل شد.
ايراد اصلي استفاده از قطعات پيش‌ساخته بتن مسلح، در درجه اول، نحوه اتصال قطعات است كه يك مشكل سازه‌اي است، و در درجه دوم، حمل قطعات از كارخانه به محل نصب است كه يك مشكل اقتصادي محسوب مي‌شود. مشكل دوم از آنجا ناشي مي‌شود كه قطعات بزرگ معمولاً سنگين و حجيم هستند، لذا هزينه و زمان حمل آن‌ها قابل ملاحظه است. به همين دليل، سعي شده است تا حجم يا وزن و يا زمان حمل قطعات تا حد امكان كاهش يابد.
سيستم ساختماني، كه در اينجا مورد بررسي قرار مي‌گيرد، در دهه‌ي هشتاد ميلادي تحت عنوان «پانل‌هاي ساندويچي(3D Sandwich Panel) به روش بتن پاشي در پاي كار (ShotCrete)» به بازار جهاني معرفي شد و در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گرفت. لازم به توضيح است اولين نسل اين سيستم در سال‌هاي قبل از انقلاب اسلامي در ايران توليد شد و مورد استفاده قرار گرفت. كشور‌هاي ارائه كننده اين سيستم درابتدا اتريش و ايتاليا بودند. لازم به توضيح است اين سيستم، با توجه به ضوابط حاكم در كشورهاي نام‌برده، كاربرد چنداني ندارد و محدود به ساخت و ساز معدود ويلايي در خارج از شهرها مي‌شود. در سال‌هاي بعد، ساخت و فروش آن در كشورهايي مانند چين، افغانستان، عراق، تركيه، برزيل، آرژانتين، كلمبيا و ايران گسترش يافت.
در سيستم پانل ساندويچي، صفحات متشكل از پانل عايق حرارتي (پلي استايرن منبسط يا پلي‌يورتان)، همراه با دو شبكه فلزي در طرفين عايق، كه به وسيله‌ي مفتول‌هاي فولادي مورب به يكديگر متصل شده‌اند، يك شبكه فلزي سه بعدي را تشكيل مي‌دهد.
دانلود فایل


تحقیق ساختمان های پیش ساخته تردی پنل

ساختمان های پیش ساخته تردی پنل, دانلود تحقیق ساختمان های پیش ساخته تردی پنل, تحقیق در مورد ساختمان های پیش ساخته تردی پنل, تحقیق ساختمان های پیش ساخته تردی پنل, تحقیق درباره ساختمان های پیش ساخته تردی پنل, تحقیق راجع به ساختمان های پیش ساخته تردی پنل,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید