تحقیق آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop

تحقیق آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop

تحقیق-آموزش-نرم-افزار-فتوشاپ-photoshop

دانلود تحقیق آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 27

بخشی از این تحقیق :
فتوشاپ قويترين نرم افزار گرافيكي موجود در بازار رايانه است كه عمده كار آن ساختن تصاوير گرافيكي است. ساخت انواع پوسترهايي كه همه روزه روي ديوارهاي شهر مي بينيم و يا انواع برچسب ها وتصاوير موجود روي مجلات و ... كار همين فتوشاپ است. كه كارايي بسيار بالاي آن در ساخت تصاوير، آن را تبديل به پرطرفدارترين و پرمخاطب ترين نرم افزار در اين زمينه نموده است.
در اين بخش سعي مي كنيم قسمتهايي از فتوشاپ را بياموزيم كه بدنه اصلي كار با نرم افزار را تشكيل ميدهد.دامنه كارايي اين نرم افزار آنقدر وسيع است كه به جرات ميتوان گفت با دانستن 20% تا 30% از فتوشاپ ميتوان با آن هركاري را انجام داد. دانستن مابقي نرم افزار و توانايي كار با آن، سرعت را بالاتر برده و در مواردي كار را بسيار ساده تر ميكند و بايد توجه كرد كه فتوشاپ مثل ساير نرم افزارهاي شركت Adobe، نرم افزاري با قابليت يادگيري بسيار ساده و راحت بوده و حتي ميتوان بصورت تجربي و با كار كردن، آن را آموخت.
وارد شدن به Photoshop
پس از وارد شدن به محيط ويندوز، روي منوي Start كليك كرده و با كليك بروي گزينه All Program در صورتيكه يكبار بر روي رديف Adobe Photoshop CS3 كليك نماييد فضاي نرم افزاري فتوشاپ شروع به باز شدن خواهد كرد.
صفحه اصلي فتوشاپ
وقتي نرم افزار بالا بيايد، چنين تصويري را در مقابل خود خواهيد ديد. لازم است ابتدا بطور مختصر راجع به بخشهاي مختلف فتوشاپ توضيح دهيم.
الف) جعبه ابزار
اين جعبه بصورت عمودي و در سمت چپ تصوير قرار دارد.تمام وسائل كار و ابزار انجام يكسري تغييرات خاص در عكسهاي شما، در اين جعبه وجود دارد كه البته ما فقط تعدادي از آنها را توضيح خواهيم داد.
ب) منوي اصلي صفحه
منوي افقي بالاي صفحه كه شامل گزينه هاي Image, Edit, File و ... ميشود و برخي تنظيمات جزئي و كلي عكس و تنظيمات فضاي فتوشاپ در آنها قرار دارد.
ج) پنجره ي Options
اين پنجره هم بصورت افقي و كشيده، ولي زير منوي افقي ذكر شده قرار دارد. دراين پنجره تنظيمات فرعي هركدام از ابزارها، به فراخور استفاده از آن ابزار، حضور دارد. يعني اگر روي يكي از ابزارها در  جعبه ابزار كليك كنيد، تنظيمات آن در پنجره ي Options ظاهر ميشود.

دانلود فایل


تحقیق آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop

آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop, دانلود تحقیق آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop, تحقیق در مورد آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop, تحقیق آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop, تحقیق درباره آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop, تحقیق راجع به آموزش نرم افزار فتوش,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید