تحقیق هاي‌لايت نشدن برنامه‌هاي جديد نصب شده در منوي Start

تحقیق هاي‌لايت نشدن برنامه‌هاي جديد نصب شده در منوي Start

تحقیق-هاي‌لايت-نشدن-برنامه‌هاي-جديد-نصب-شده-در-منوي-start

دانلود تحقیق هاي‌لايت نشدن برنامه‌هاي جديد نصب شده در منوي Start،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 7 

بخشی از این تحقیق :
زماني كه برنامه جديدي را نصب مي‌كنيد، نام آن برنامه در منوي Start، ‌هاي‌لايت مي‌شود تا بتوانيد به سرعت آن را بيابيد. با انجام مراحل ذكر شده در اين ترفند مي‌توانيد اين ويژگي را غيرفعال كنيد.
بدين منظور از منوي Start ‌گزينه Run را انتخـــاب كرده و عبارت regedit ‌را تايپ كنيد. سپس كليد Enter را فشار دهيد. حال در برنامه ويرايشگر رجيستري، به كليد زير مراجعه كنيد:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Explorer\Advanced
در قاب سمت راست مقدار Start_NotifyNewApps را بيابيد. (در صورت عدم وجود، يك متغير DWORD با اين نام بسازيد) و مقدار آن را برابر با صفر قرار دهيد ( در صورتي كه اين مقدار برابربا صفر باشد اين ويژگي غيرفعال و اگر 1 باشد، فعال خواهد بود.) توجه داشته باشيد كه اين ترفند در حالت Classic وينـــدوز XP تاثيري نخواهد داشت. در پايان از رجيستري خارج شده و كامپيوتر را مجددا راه‌اندازي كنيد.
بررسي اعتبار پيوندهاي پوشه Favorites
بسياري از كاربران آدرس‌هاي مورد علاقه خود را در منوي Favorites مرورگر Internet Explorer ‌ذخيره مي‌كنند تا به راحتي بتوانند به آن آدرس مراجعه كنند. اما گاهي ممكن است زماني كه مجددا به آدرس مورد نظر مراجعه مي‌كنيد، آن صفحه يا سايت، ديگر وجود نداشته باشد. با بهره‌گيري از برنامـــــه DeadLink مي‌توانيد دريابيد كه آيا پيوندهاي موجود در پوشه Favorites معتبر هستند يا خير. اين برنامه پيوندهاي غيرمعتبر را يافتـه و حذف مي‌كند، پيوندهاي تكراري را مي‌يابد، محتواي پوشه Favoritesرا به فايلـــي انتقال مي‌دهـــــد تا بتوانيد آنها را چاپ كنيد و نيز پوشه Favorites ‌را در پوشه‌ ديگري به عنوان نسخه پشتيبان ذخيره مي‌كند.
DeadLink ‌با انواع مرورگرها ( IE، Opera و Firefox ) سازگـــــار است. مي‌توانيد اين برنامه را با مراجعه به آدرس http://www.aignes.com/deadlink.htm ‌دريافت كنيد.
مرور در اينترنت به صورت كاملا تمام صفحه
آيا مي‌دانيد كه مي‌توان به صورت تمام صفحه، بدون آنكه حتي يكي از نوارهاي ابزار بالاي مرورگر وجود داشته باشد، در اينترنت به مرور پرداخت؟
با انجام اين ترفند نه تنها نوار ابـــــزار مرورگر، بلكه نوارهاي وضعيت و وظيفـــــه ويندوز نيز پنهـــــان مي‌شود و فقط نوارهاي پيمايش عمودي باقي مي‌مانند. ‌

دانلود فایل


تحقیق هاي‌لايت نشدن برنامه‌هاي جديد نصب شده در منوي Start

هاي‌لايت نشدن برنامه‌هاي جديد نصب شده در منوي Start, دانلود تحقیق هاي‌لايت نشدن برنامه‌هاي جديد نصب شده در منوي Start, تحقیق در مورد هاي‌لايت نشدن برنامه‌هاي جديد نصب شده در منوي Start, تحقیق هاي‌لايت نشدن برنامه‌هاي جديد نصب شده در منوي Start, تحقیق,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید