تحقیق طراحی بنر هاي تبليغاتی

تحقیق طراحی بنر هاي تبليغاتی

تحقیق-طراحی-بنر-هاي-تبليغاتی

دانلود تحقیق طراحی بنر هاي تبليغاتی،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 37 

بخشی از این تحقیق :
تبلیغات بنری یکی از متداول ترین نوع تبلیغات در عرصه تجارت الکترونیک است . این سبک از تبلیغات دارای راندمان و تاثیر بالایی در حوزه وب می باشد . تا جایی که برخی از آمارها نشان می دهد تبلیغات بنری در وب بسیار موثرتر از تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی است
 آیا بنرهای تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟
به این سوال به دو صورت می توان جواب داد. اولین جواب، پاسخی كوتاه است: بله هنوز موثرند.
اما دومین جواب كامل تر است:
اگر تبلیغات خود را اصولی طراحی كنید و در جای مناسب قرار دهید موثر هستند. این به آن معنی است كه نمی توان به اولین شركت تبلیغاتی اعتماد كرد و تصور کرد كه با پرداخت مبلغی ناچیز، توجه میلیونها نفر به شما جلب خواهد شد. بنابراین باید بررسی هایی در این مورد انجام دهید تا متوجه شوید كه بنرهای تبلیغاتی شما در چه زمان و مكانی حداكثر تاثیر را خواهند داشت.
نكته مهم دیگر این است كه به محض پرداخت 1 دلار برای تبلیغات نباید انتظار داشته باشید كه 1 دلار به درآمد شما افزوده شود. این مسئله یكی از تصورات غلط تاجران دنیای الكترونیكی است. هزینه تبلیغات الكترونیكی نسبتاً بالا است و سرعت نتیجه گرفتن از آن كند است.
اما نباید تنها به بخش تاریك مسئله توجه كرد، زیرا تبلیغات الكترونیكی مزایای فراوانی نیز دارند. این نوع تبلیغات قابلیت انعطاف و هماهنگی بسیاری با تجارت خاص شما را دارا هستند و باعث افزایش فروش كالا از طریق وب سایت می شوند.
بدون هیچ بحث اضافه دیگر به ذکر چند نكته در مورد طراحی بنر های تبلیغاتی می پردازم:
درس اول : 
«در طراحی خود دقت كنید»
و به 3 سوال مهم زیر پاسخ دهید :
1. آیا در طراحی بنر تبلیغاتی شما، (بیش از حد) از انیمیشن استفاده شده است؟
اگر این طور است حتماً در فروش شكست می خورید.
2. آیا آرم شركت در آن وجود دارد؟
هیچ كس به آرم شما توجه نخواهد كرد، مگر آنكه مطلب خاصی را به بیننده برساند.
3. آیا تاكید كرده اید كه روی این قسمت كلیك كنید؟
مسلماً مایلید كه بیننده عملی را انجام دهد، نه اینكه تا بی نهایت به تبلیغ شما خیره شود.
حالا كه مطالب اصلی مطرح شد، كمی بیشتر توضیح می دهم.
طراحی بنر تبلیغاتی یك اصل كلی و ساده دارد:محتوای تبلیغات باید فقط متن ساده یا لینك به سایت شما باشد. اكثر مردم به این نوع تبلیغات توجه خواهند كرد زیرا هنگامی كه فردی در اینترنت سیر می كند به دنبال مجموعه ای از اطلاعات خاص است و به فكر مشاهده انیمیشن های جذاب یا آرم های هنری نیست. مردم به دنبال اطلاعات مرتبط با موضوع موردنظر خود هستند، پس وظیفه شما همین است:ارائه اطلاعات صحیح به جستجوگران در زمان و مکان مناسب.
به شما اطمینان می دهم كه این كار به حدی ساده است كه احتیاج به هیچ طراحی حرفه ای ندارید و خودتان می توانید یك بنر ساده را طراحی كنید، زیرا هیچ شخصی بهتر از خود شما محصولات و خدماتتان را نمی شناسد. با جملات ساده و گویا آنها را توصیف كنید و شاهد جذب شدن ترافیك و مشتریان مستعد به سایت خود باشید.
دانلود فایل


تحقیق طراحی بنر هاي تبليغاتی

طراحی بنر هاي تبليغاتی, دانلود تحقیق طراحی بنر هاي تبليغاتی, تحقیق در مورد طراحی بنر هاي تبليغاتی, تحقیق طراحی بنر هاي تبليغاتی, تحقیق درباره طراحی بنر هاي تبليغاتی, تحقیق راجع به طراحی بنر هاي تبليغاتی, تحقیق آماده طراحی بنر هاي تبليغاتی, تحقیق در م,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید