تحقیق تاريخچه mp3 Player ها

تحقیق تاريخچه mp3 Player ها

تحقیق-تاريخچه-mp3-player-ها

دانلود تحقیق تاريخچه mp3 Player ها،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 9 

بخشی از این تحقیق :
از زمان متداول شدن استفاده از نوار کاست و ضبط صوت در دنيا انديشه ساخت ضبط صوت‌هاى کوچک قابل حمل هم در ذهن گردانندگان شرکت‌هاى بزرگ صنعتى شکل گرفت. اما سونى اولين شرکتى بود که در سال 1979 «واکمن» را روانه بازار کرد. «واکمن»ها به سرعت جاى خود را در بازار باز کردند و سودى چند ميليارد دلارى براى سازندگان خود به ارمغان آوردند.
لذت گوش کردن به موسيقى در هر زمان و مکان چيزى نبود که مردم و به‌خصوص نسل جوان از آن صرف‌نظر کنند. واکمن‌ها به‌تدريج مدرن‌تر و کوچک‌تر شدند و امکانات مختلفى براى ضبط صدا و راديو هم به آن‌ها اضافه شد.
اما سلطه واکمن‌هاى سنتى از اواخر دهه 1990 به پايان رسيد.
جايگزين شدن استاندارد ديجيتال به جاى استاندارد آنالوگ و ظهور رايانه‌ها و وسايل الکترونيک مدرن باعث شد تا نوارهاى کاست و سيستم‌هاى پخش آن‌ها کم‌کم به خاطره مبدل شوند.
اولين دستگاه پخش صوت ديجيتال غيرمکانيکى در جهان توسط شرکت SeaHan Information Systems در سال 1997 توليد شد و پس از آن MP Man ساخته شد.
دانلود فایل


تحقیق تاريخچه mp3 Player ها

تاريخچه mp3 Player ها, دانلود تحقیق تاريخچه mp3 Player ها, تحقیق در مورد تاريخچه mp3 Player ها, تحقیق تاريخچه mp3 Player ها, تحقیق درباره تاريخچه mp3 Player ها, تحقیق راجع به تاريخچه mp3 Player ها, تحقیق آماده تاريخچه mp3 Player ها, تحقیق در مورد تار,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید