تحقیق مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيتورهای LCD

تحقیق مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيتورهای LCD

تحقیق-مهمترین-ویژگی-های-مرتبط-با-مانيتورهای-lcd

دانلود تحقیق مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيتورهای LCD،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 12 

بخشی از این تحقیق :
Native Resolution : با توجه به اينکه مانیتورهای LCD از یک ماتریس مشتمل بر سلول، بمنظور نمایش تصاوير استفاده می نمایند، دارای يک Resolution  ثابت ( ذاتی )  بوده که در آن Resolution  کيفيت تصوير در بهترين وضعيت خود خواهد بود. یک مانیتور پانزده اینچ LCD ، دارای یک Native Resolution معادل 1024 در 768 می باشد .این در حالیست که اکثر مانیتـورهای هیفده ، هیجده و نوزده اینج  از یک Native Resolution معادل 1280 در 1024 ، استفاده می نمایند. درصورتیکه تنظیم مانیتور پایئن تر ازNative Resolution  انجام شود،تصاویر به نمایش درآمده ، حالت طبیعی  خود را از دست می دهند( مات و کدر ) ، چراکه نمایشگر صرفا" بخشی از پیکسل های مربوطه به خود را استفاده نموده و بمنظور نمايش تصوير در صفحه ، Scale خود را افزايش خواهد داد. با اینکه تکنولوژی های Scaling در طی سالیان اخیر بهبود پیدا يافته اند ،ولی نتایج همچنان غيرمطلوب می باشد( عدم رضايت کاربران ) . در موارديکه  Native Resolution مانـیتورهای LCD ، پاسخگوی تمامی نيازهای استفاده کننده  می باشد ، انتخاب آنان منطقی خواهد بود. 
Viewing Angle : با توجه به اينکه در مانیتـورهای LCD ، نور از طریق کریستال های مايع  در نمایشگر عبور داده می شود، زمانیکه مستقیما" در مقابل آنان ایستاده باشیم ، بهترین وضعیت نمایش را مشاهده خواهيم کرد. در صورتیکه زاویه مشاهده خود را تغییر دهيم ( حرکت به گوشه ها و یا بالا و پائین ) ، ميزان تابناکی نور افت خواهد کرد . موضوع فوق ، یکی از دلایل ترجیح مانتیورهای CRT  به مانیـتورهای LCD توسط گرافیست ها و کاربرانی است که حجم عمده فعالیت آنان گرافیک می باشد . ساير کاربران ، می توانند با وضعیت فوق، مدارا نمايند. 
Viewing Angle یک مانتیور LCD ( بر حسب درجه اندازه گیری می شود ) ، نشاندهنده قدرت انعطاف در مقابل حرکت و جابجا شدن بین گوشه ها ، پائین و یا بالای  مرکز نمایشگر بدون ازدست دادن  کیفیت تصویرمی باشد. تاکنون هیچگونه روش استانداری برای اندازه گیری Viewing Angle ایجاد نشده است .اعداد اعلام شده توسط تولیدکنندگان بر مبنای یک استاندارد واحد نبوده و صرفا" می تواند معیاری در بین مانتیورهای تولید شده توسط یک تولید کننده باشد .
دانلود فایل


تحقیق مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيتورهای LCD

مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيتورهای LCD, دانلود تحقیق مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيتورهای LCD, تحقیق در مورد مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيتورهای LCD, تحقیق مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيتورهای LCD, تحقیق درباره مهمترین ویژگی های مرتبط با مانيت,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید