تحقیق سینما (گرافیک متحرک)

تحقیق سینما (گرافیک متحرک)

تحقیق-سینما-(گرافیک-متحرک)

دانلود تحقیق سینما (گرافیک متحرک) ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 40 

بخشی از این تحقیق :
پیشگفتار (مقدمه)
سینما در آغاز پیدایش خود به عنوان هنری فراگیر که امکانات دیگر هنرها را یکجا در خود گرد آورده مورد توجه روزافزون قرار گرفته . ادامه رشد این هنر – صنعت به ناچار تقسیم کار پیچیده ای را پیش آورده. اگر در نخستین دهه ها همین سده سینماگری چون چاپلین می توانست فیلمنامه نویس ، کارگردان ، طراح صحنه ، بازیگر ، تدوینگر و حتی آهنگساز فیلم های خود باشد. در زمان ما رشد فن شناسی فیلم هم پای تکامل شیوه های بیان تصویری ، تا بدان جا پیش رفته است که یافتن مهارت و تسلط بر یکایک اجزاء فنی و مراحل اجرایی آن نیاز به سال ها آموزش دارد.
از آخرین بخش هایی که در سینما مشمول روند تقسیم کار شد، بخش طراحی عنوان بندی بود. در واقع پنجاه سال به درازا کشید تا امکانات هنر گرافیک در خدمت هنر فیلمسازی قرار گرفت. میانه دهه 1950 آغاز اوج گیری کاربرد گرافیک – به مفهوم نوین آن – در عنوان بندیهای سینمای بود.
از آن زمان تا کنون روال بهره گیری از گرافیک در طراحی عنوان بندی روز به روز شدت یافته است. به طوری که از اوایل دهه 1960 در اروپا و آمریکا شرکتهای زیادی پدید آمده اند که فعالیت آنها تنها در زمینه طراحی و ساخت عنوان بندی فیلم بوده است. جالب تر آن که توجه به عنوان بندی فیلم به عنوان بخشی حساس و تخصصی در سینما در سال های اخیر چنان اوج گرفته است که جشنواره هایی برای نمایش و داوری بر انواع برگزیده آن در اروپا و آمریکا برگزار می شود و این رویدادی است که از سال 1367 در ایران نیز شاهد آن هستیم.

دانلود فایل


تحقیق سینما (گرافیک متحرک)

سینما (گرافیک متحرک), دانلود تحقیق سینما (گرافیک متحرک), تحقیق در مورد سینما (گرافیک متحرک), تحقیق سینما (گرافیک متحرک), تحقیق درباره سینما (گرافیک متحرک), تحقیق راجع به سینما (گرافیک متحرک), تحقیق آماده سینما (گرافیک متحرک), تحقیق در مورد سینما (گرا,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید