تحقیق سرعت بخشیدن به Word

تحقیق سرعت بخشیدن به Word

تحقیق-سرعت-بخشیدن-به-word

دانلود تحقیق سرعت بخشیدن به Word،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 10 

بخشی از این تحقیق :
سرعت بخشیدن به Word
عملیاتی مانند ذخیره سازی فایل ها درون پوشه های خاص ، پیدا كردن آرم شركت هنگامی كه به آن نیاز دارید ، یافتن فایلی كه هفته گذشته ایجاد كرده اید و اكنون مجدداً به آن نیاز دارید و غیره. اجرای هر یك از این وظائف نیاز به زمان دارد و ضربه‌هایی كه بر روی صفحه كلید وارد می‌شوند كم كم بر روی یكدیگر انباشته شده و مصداق مثال معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را خواهد یافت.
بزرگترین اتلاف كننده های وقت كاری روزانه ، احتمالاً آن كارهایی نیستند كه بطور اتفاقی و برای یكبار انجامشان می دهید ، بلكه بر عكس آن دسته از وظائفی كه مرتباً اجرا می گردند وقت گیر می باشند ، زیرا تا حد امكان بطور كارآمد و مناسب انجام نمی پذیرند . 
عملیاتی مانند ذخیره سازی فایل ها درون پوشه های خاص ، پیدا كردن آرم شركت هنگامی كه به آن نیاز دارید ، یافتن فایلی كه هفته گذشته ایجاد كرده اید و اكنون مجدداً به آن نیاز دارید و غیره . اجرای هر یك از این وظائف نیاز به زمان دارد و ضربه هایی كه بر روی صفحه كلید وارد می شوند كم كم بر روی یكدیگر انباشته شده و مصداق مثال معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را خواهد یافت . 
در این مقاله ، نگاهی به راه های متعددی انداخته ایم كه از طریق آن ها می توان به Word سرعت بخشید و در هنگام اجرای وظائف روزانه در وقت صرفه جویی نمود . 
بسیاری از این راهنمائی ها با پیشگیری از انجام كارهای عادی و تكراری كاركردن را تسهیل می نمایند . 
رهنمودهای ارائه شده روی نسخه Word XP مایكروسافت متمركز گردیده است ، لیكن این شگردها در مورد نسخ قدیمی تر Word نیز پاسخگو می باشند . فقط آگاه باشید كه اگر از یكی از این نسخه های قدیمی تر استفاده می نمایید ، گزینه های منو ممكن است قدری متفاوت با آنچه كه در اینجا آورده شده است ، باشند . 
دانلود فایل


تحقیق سرعت بخشیدن به Word

سرعت بخشیدن به Word, دانلود تحقیق سرعت بخشیدن به Word, تحقیق در مورد سرعت بخشیدن به Word, تحقیق سرعت بخشیدن به Word, تحقیق درباره سرعت بخشیدن به Word, تحقیق راجع به سرعت بخشیدن به Word, تحقیق آماده سرعت بخشیدن به Word, تحقیق در مورد سرعت بخشیدن به Wo,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید