تحقیق توابع اکسل

تحقیق توابع اکسل

تحقیق-توابع-اکسل

دانلود تحقیق توابع اکسل،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 46 

بخشی از این تحقیق :
توابع کاربردی و روزمره 
آشنایی  و درک توابع ریاضی 
آشنایی و درک توابع اطلاعاتی 
آشنایی و درک توابع متنی 
آشنایی و درک توابع جستجو و مرجع 
آشنایی و درک توابع منطقی 
در این فصل به شرح توابع سودمتر اکس می‌پردازیم و برای مختصر کردن بحث توابع فقی به شرح توابع منتخب می‌پردازیم.  لذا این فصل ( و فصل‌های 15 ، 16، 17 را می‌توانید به عنوان یک مرجع منظور دارید. ولی در ضمیمه B «مرجع توابع»  هر تابع موجود در اکسل همراه با اطلاعات پایه‌ای که برای استفاده  از آنها لازم دارید،  با انضمام مراجع متقابل به کلیه اطلاعات  موجود در این فصل و فصل‌های دیگر ارائه می شود. برای مطالعه شرح کامل توابعی که در این فصل شرح داده نشده اند به اطلاعات توصیفی ارائه شده در کادر محاوره‌ای Insert Function و سیستم Help Online  رجوع کنید. 
آشنایی و درک توابع ریاضی 
بیشتر کارهایی که در اکسل انجام می‌شوند  حداقل یک یا چند تابع ریاضضی سر و کار دارند. و با وجودی که تقریبا اکسل قادر به محاسبه هر چیزی می‌باشد، تابع جمع sum بیش از سایر توابع ریاضی به کار برده می شود. در این بخش بعضی توابعی ریاضی که در اکسل بیشتر مورد استفاده قرار گیرند و سودمندتر می باشند شرح داده می‌شوند. 
استفاده  از تابع sum
 در تابع sum یک سری اعداد جمع‌ زده می‌شوند. این تابع به فرم = sum (number 1 , number 2 , …)   می‌باشد که Number  همان آرگومنتها هستند  که یک سری از 30 ورودی را تشکیل می‌دهند، این آرگومنت می‌توانند عدد، آرگومنت‌هایی را که به مقادیر متنی، مقدارای منطقی یا به خانه‌های خالی کاربرگ ارجاع داده می‌شود نادیده می‌گیرد. 
 نکته:  توان بخشیدن بیشتر به تابع جمع 
شما می‌توانید فرمول‌ههای شرطی قدرتمندی برای sum با استفاده  از ابزارهای افزودنی ایجاد کنید. به « استفاده  از برنامه‌های راهنمای Conditinal sum و look up نگاه کنید. 
دکمه AutoSum 
از آنجایی که تابع sum در حد گسترده ای مورد استفاده  قرار می‌گیرد،  اکسل دکمه AutoSum را روی نوار ابزار standard خود قرار داده است. اگر خانه ای از کاربرگ را انتخاب کرده و روی دکمه  AutoSum کلیک کنید، اکسل یک فرمول sum ایجاد کرده و خود حدس می زند که کدام خانه‌ها را می‌خواهید با هم جمع بزنید، برای وارد کردن فرمول‌های sum در دامنه‌ای از خانه های کاربرگ قبل از کلیک روی دکمه AutoSum خانه‌های کاربرگ را انتخاب کنید. 
گسترش خودکار دامنه
از زمان ساخت اولین برنامه صفحه گسترده،  یکی از متداولترین مشکلات این برنامه، وارد کردن خانه‌های کاربرگ در پایین یا سمت راست دامنه‌ای که در فرمول به آن ارجاع شده است می‌باشد. برای مثال، تصور کنید فرمول = sum (Al ; A4 ) را درخانه A5  کاربرگ وارد کرده‌اید و سپس ردیف 5 را انتخاب کرده و یک ردیف جدید به کاربرگ اضافه نموده‌‌اید.  رددیف جدید در بالای ردیف انتخابی قرار می گیرد. از این رو فرمول sum به خانه C6 رانده می شود.  هر عددی که در خانه جدید وارد شده C5 شد. اکنون می‌توانید خانه‌هایی را در پایین یا در سمت سارت یک دامنه ارجاع داده شده در یک فرمول وارد کنید و اکسل قرار دادن این خانه‌ها به مجرد وارد کردن مقدار در این خانه‌های جدید وارد شده
دانلود فایل


تحقیق توابع اکسل

توابع اکسل, دانلود تحقیق توابع اکسل, تحقیق در مورد توابع اکسل, تحقیق توابع اکسل, تحقیق درباره توابع اکسل, تحقیق راجع به توابع اکسل, تحقیق آماده توابع اکسل, تحقیق در مورد توابع اکسل, پاورپوینت توابع اکسل, ورد , word , تحقیق با موضوع توابع اکسل, pdf

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید