تحقیق امضای ديجيتالی

تحقیق امضای ديجيتالی

تحقیق-امضای-ديجيتالی

دانلود تحقیق امضای ديجيتالی ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 126 

بخشی از این تحقیق :
اين قانون در جايي بكار مي‌رود كه امضاهاي الكترونيكي در محتويات فعاليتهاي بازرگاني استفاده مي‌شوند كه در اصل هيچ دستوري از قانون اداره شده براي محافظت ومصرف كنندگان را در بر نمي‌گيرد وشامل آنها نمي‌شود.
مقاله دوم- تعريفات:
براي اهداف اين قانون: 
a ) امضاي الكترونيكي در اصل اطلاعاتي را معني مي‌دهند كه بطور منطقي به شكل الكترونيكي، با يك پيام اطلاعاتي ضميمه و يا همراه مي‌شود كه ممكن است براي شناسايي كردن امضا كننده در رابطه با پيام اطلاعاتي و نشان دادن موافقت امضا كننده در مورد اطلاعت گنجانده شده در پيام اطلاعاتي استفاده شد. 
B) گواهينامه و سند رسمي‌در واقع يك پيام اطلاعاتي ياتاييد وتصديق ركورد ديگري را معني مي‌دهد كه ارتباط ميان يك امضا كننده واطلاعات ايجاد شده از يك امضا را در بر دارد. 
C) پيام اطلاعاتي در حقيقت اطلاعات ايجاد شده فرستاده شده، دريافت شده يا خيره شده توسط ابزار الكترونيكي و اپتيكال و يا ابزاري شبيه به آنها را معني مي‌دهد كه نه تنها به مبادله اطلاعات الكترونيكي (EDI)، پست الكترونيكي، تلگرام، تلكس و تله كپي محدود نمي‌شود بلكه يا بر روي واسطه خود عمل مي‌كند يا بر روي واسطه شخصي كه آن را ارائه مي‌دهد عمل مي‌كند.
d) امضاء كننده با الواقع شخصي را معني مي‌دهد كه اطلاعات ايجاد شده توسط امضاء را منعقدمي‌كند كه اين مطلب يا بر روي واسطه خودش عمل مي‌كند ويا بر روي واسطه شخصي كه آن را ارائه مي‌دهد عمل مي‌كند. 
e) فراهم كننده خدمات گواهينامه يا سند رسمي‌در اصل شخصي را معني مي‌دهد كه اسناد رسمي‌وگواهينامه ها را صادر مي‌كند وممكن است خدمات ديگري كه وابسته به امضاهاي الكترونيكي هستند را فراهم كند. 
f) شخص مورد اعتماد ومطمئن در اصل شخصي را معني مي‌دهد كه مي‌تواند در زمينه و  بنياد يك گواهينامه يا سند رسمي‌و يا يك امضاي الكترونيكي عملياتي را انجام دهد. 
كميسيون، متن زير را براي كشورهاي مشترك المنافع انگلستان كه ممكن است گسترش وتوسعه قابليت استعمال اين قانون را طلب كنند، ارائه و پيشنهادي مي‌دهد: اين قانون در جايي بكار مي‌رود كه در اصل امضاهاي الكترونيكي مورد استفاده مي‌گيرند، به استثناي موقعيتها و شرايطي كه در پايين اعلام شده است. واژه بازرگاني يا تجاري بايد به يك تفسيري گسترده اتلاق شود كه موضوعات و مباحث برخاسته از همه رابطه ها و ارتباطات يك ماهيت و طبيعت بازرگاني و تجاري را بپوشاند، خواه اينكه قرار دادي و پيماني باشد يا نباشد كه البته شامل ارتباطات يك ماهيت تجاري مي‌شود اما محدود به معاملات و داد و ستدهاي زير نمي‌شود كه عبارتند از: هر معامله تجاري كه براي ذخيره كردن يا معامله كالا و خدمات بكار مي‌رود، توافق توزيع، نمايندگي و يا معرفي كالاي تجاري، بصورت فاكتور در آوردن و فاكتور، اجاره دادن، ساختار و بناي كارها، تجزيه و تحليل ومشورت كردن، طرح كردن و ساختن و اداره كردن، جواز دادن، سرمايه گذاري كردن، از لحاظ مالي اداره كردن و يا همكاري كردن در شغل و حرفه، حمل كالاها و مسافران توسط راههاي هوايي، دريايي، راه آهن و جاده است.
مقاله سوم- رفتار وعكسل العمل مساوي تكنولوژيهاي امضاء:
هيچ چيزي در اين قانون به استثناي مقاله پنجم نبايد اثر قانونوني هر روش بوجود آورنده امضاي الكترونيكي را كه نيازمنديهايي كه به مقاله ششم، پاراگراف اول نسبت داده مي‌شود را مستثني، محدود و يا محروم ومعزول كند در غير اينصورت نيازمنديهاي قانون كاربردي و قابل استعمال را ظاهر مي‌كند.
مقاله چهارم- تفسير وترجمه:
(1) در تفسير ترجمه اين قانون، در نظر داشتن بنياد تفسيري و نياز به پيشرفت در متحده الشكلي و يكساني استعمالش و اعتبار كالا از مسائل عمده و قابل توجه در اين قانون است.
(2) درخواستها و سوالات مرتبط با مطالب و مباحث اداره شده توسط اين قانون كه بطور تشريحي در آن مستقر نمي‌شوند. در شكلي يكنواخت و يكسان با اصول كلي اي   كه اين قانون بر روي آنها پايه ريزي مي‌شود. مقرر و نشانده مي‌شوند.
مقاله پنجم- اصلاح و دگرگوني توسط توافق:
مواد و بندهاي اين قانون ممكن است فسخ و يا كاسته شوند و يا اينكه اثر آنها توسط توافق مي‌توانند متفاوت شوند، مگر اينكه موافقت قانوني و معتبر نباشد و يا اينكه تحت قانون قابل استعمالي موثر واقع نشود.
مقاله ششم- موافقت و انجام كار توسط يك نيازمندي براي يك امضا: 
(1) در جايي قانون نياز به امضاي يك شخص دارد كه نيازمندي در ارتباط با يك پيام اطلاعاتي ظاهر مي‌شود. اگر يك امضاي الكترونيكي به همان اندازه و درجه اطمينان استفاه شود آنگاه اين امضاء براي هدفي كه در آن پيام اطلاعاتي بوجود آورده مي‌شود و يا ارتباط داده مي‌شود. اختصاص داده خواهد شد.
(2)پاراگراف اول به اين منظور بكار مي‌رود كه ببينيم آيا نيازمندي كه در آن هست در شكل يك ضمانت نسبت داده مي‌شود و يا اينكه آيا اين قانون به سادگي، نتايجي را براي فقدان يك امضاء فراهم مي‌كند يا نه! 
(3)يك امضاي الكترونيكي مورد توجه و رسيدگي قرار مي‌گيرد براي مطمئن شدن از هدف بر طرف كردن نيازهايي كه در پاراگراف اول نسبت داده مي‌شود، اگر 
a)اطلاعات ايجاد شده توسط امضاء كه در محتويات متن است فقط به شخص امضاء كننده ونه هيچ شخص ديگري نسبت داده مي‌شود.
b)اطلاعات و دانستي هاي بوجود آمده توسط امضاء كه در زمان امضاء كردن پديدار شده اند تحت كنترل امضاء كننده ونه هيچ شخص ديگري است.
c)هر اصلاح، تغيير و تبديلي كه بعد از زمان امضاء كردن در يك امضاي الكترونيكي بوجود مي‌آيد. قابل آشكار سازي است. 
d)جايي كه يك هدف از نيازمندي قانوني براي يك امضاء در اصل فراهم كردن تعهد واطمينان جهت درستي وصحت اطلاعاتي است كه بعد از زمان امضاء كردن بوجود مي‌آيد.با هر اصلاح، تغيير و تبديلي كه بعد از زمان امضاء كردن قابل آشكار سازي است. مرتبط مي‌شود.
دانلود فایل


تحقیق امضای ديجيتالی

امضای ديجيتالی, دانلود تحقیق امضای ديجيتالی, تحقیق در مورد امضای ديجيتالی, تحقیق امضای ديجيتالی, تحقیق درباره امضای ديجيتالی, تحقیق راجع به امضای ديجيتالی, تحقیق آماده امضای ديجيتالی, تحقیق در مورد امضای ديجيتالی, پاورپوینت امضای ديجيتالی, ورد , word,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید