تحقیق نرم‌افزار پریمیر Premire

تحقیق نرم‌افزار پریمیر Premire

تحقیق-نرم‌افزار-پریمیر-premire

دانلود تحقیق نرم‌افزار پریمیر Premire،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 22 

بخشی از این تحقیق :
پیشگفتار لطف خداوند متعال به من اجازه داد که بار دیگر تحفه ناچیزی به دوستداران علم و هنر و علاقه مندان نرم‌افزارهای کامپیوتری خصوصا نرم‌افزارهای شرکت Adobe تقدیم می‌کند. 
این کتاب را می‌توان به عنوان راهنمای جامع نرم‌افزار Adobe Premire 6,0 که برای تدوین برنامه‌های ویدئویی به کار می‌رود در نظر گرفت. کلیه نکات و دستورات لازم برای استفاده  حرفه‌ای از این نرم‌افزار در این کتاب مطرح شده اند. پس از مطالعه این کتاب قادر خواهید بود به راحتی Premire  را به خدمت گرفته و تصاویر ویدئویی خود را به شکل دلخواه سر هم کنید. در فصل اول کتاب Premire  را به شکل اجمالی مرور خواهیم کرد. با مطالعه این فصل با بسیاری از ویژگی‌های مهم این برنامه آشنا می‌شوید و دیدگاهی کلی از نحوه کار با آن به دست خواهید آورد. در واقع این فصل برای مبتدیان و کسانی با این برنامه آشنا نیستند گنجانده شده است. 
دوستان عزیزی که پیش از این با Premire  آشنایی داشته و از آن استفاده  کرده‌اند می‌توانند این کتاب برا به عنوان مرجع نسخه جدید آن مورد استفاده  قرار دهند و در صورت تمایل مطالعه کتاب را از فصل دوم که ویژگی‌های جدید Premire  را معرفی می‌کند آغاز نمایند. 
سایر فصل‌های این کتاب هر کدام یک موضوع خاص را به خود اختصاص داده و به طور جزئی به آن می‌پردازند. پس از این که روش استفاده  از Premire  را به طور کلی آموختید می توانید هر یک از فصل‌ها را بر حسب نیاز کاری خود مطالعه کنید برای مبتدیان مطالعه فصول اول، سوم، چهارم ، پنجم، ضروری به نظر می‌رسد تامبانی کار را یاد گرفته و بتوانند از سایر ویژگیهای Premire بهره ببرند. نکته دیگری که ذکر آن ضروری به نظر می‌رسد این است که هر یک از فصل‌های این کتاب موضوع مربوط به خود را به طور کامل و موشکافانه بررسی می‌کند و این مسئله ممکن است قدری شما را خسته کند. به عنوان مثال در فصل چهارم تمام مطالب لازم برای انتقال تصاویر ویدئویی از دوربین‌های فیلم برداری یادستگاه‌های پخش به Premire  توضیح داده شده است که شاید همه آنها در وحله اول برای شما ضروری نباشد . در این صورت نیازی نیست نگران باشید. می‌توانید از مطالعه این گونه مطالب صرف نظر کنید. به عنوان مثال اگر یک دوربین فیلم‌برداری دیجیتال (DV Camera) ندارید، نیازی به مطالعه قسمت‌هایی که روش وارد کردن تصویر از این گونه دوربین‌ها را توضیح می‌دهند ندارید. به هر حال فراموش نکنید که این کتاب یک راهنمای جامع است، نه یک کتاب آموزشی، مزیت کتاب‌های آموزشی نیز در این است که در ارائه مطالب مبتدیان را در نظر می‌گیرند و به همین دلیل ذکر کلیه مطالب و معرفی کلیه دستورهای یک مطالب مبتدیان رادر نظر می‌گیرند و به همین دلیل ذکر کلیه مطالب و معرفی کلیه دستورهای یک نرم افزار به طور جامع و کامل در یک کتاب آموزشی امکان پذیر نیست. شما یک راهنمای جامع در اختیار دارید و اگر کمی صبر . حوصله به خرج دهید با کمک همین کتاب نیز می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید مطمئن باشید که از این کار پشیمان نخواهید شد. 
دانلود فایل


تحقیق نرم‌افزار پریمیر Premire

نرم‌افزار پریمیر Premire, دانلود تحقیق نرم‌افزار پریمیر Premire, تحقیق در مورد نرم‌افزار پریمیر Premire, تحقیق نرم‌افزار پریمیر Premire, تحقیق درباره نرم‌افزار پریمیر Premire, تحقیق راجع به نرم‌افزار پریمیر Premire, تحقیق آماده نرم‌افزار پریمیر Premi,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید