پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با موضوع استفاده از مدل مخفی مارکوف

پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با موضوع استفاده از مدل مخفی مارکوف

پروپوزال-رشته-کامپیوتر-گرایش-نرم-افزار-با-موضوع-استفاده-از-مدل-مخفی-مارکوف

دانلود پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با موضوع استفاده از مدل مخفی مارکوف 
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 29 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بيان مسأله 
مسئله یافتن راه هایی که ماشین بتواند رفتار انسان را تقلید کند جالب و جذاب می باشد مانند توانایی نوشتن ، خواندن  و یا توانایی مشاهده اشیاء و از این قبیل موارد. مسئله بازخوانی نوری نویسه ها به سال های قبل از دهه 1950 برمی گردد زمانی که دانشمندان سعی در ذخیره تصاویر متون و نویسه ها داشتند که در ابتدا به صورت مکانیکی انجام  می شده است .به طور کلی در دهه های 1960 و1970 ، برنامه های OCR در کسب و کارهای کوچک، بانک ها، بیمارستان ها، ادارات پست  بیمه، راه آهن، شرکت های هواپیمایی، روزنامه ها و بسیاری از صنایع دیگر ظهور پیدا کرده است.               [ 1 ] 

استخراج ویژگی : برای استخراج ویژگی از ارقام و حروف دستنویس از روشهای گوناگونی استفاده شده است. استخراج ویژگی که به خوبی حروف دست نویس فارسی را توصیف و هم وجه تمایز آنها را آشکار کند در عمل شناسایی، نقش عمده ای ایفا می‌‌کند. برای شناسایی حروف و ارقام ویژگی های استاتیک[5]، هندسی[4]، گشتاورهای زرنیکی[6]، گرادیان فیلتر میانه[7]،PCA  [8]، موجک پیچیده[7] پیشنهاد شده‌اند.
طبقه بندی: پس از اینکه رقم حاصله استخراج ویژگی گردید باید توسط یک طبقه بند مناسب، به شیوه مناسبی طبقه بندی گردد. در این تحقیق از روش مبتنی مدل مخفی مارکوف برای این منظور پیشنهاد می شود که در روند انجام پروژه با توجه به شرایط گزینه مناسبی انتخاب خواهد شد. علت این انتخاب دقت های بدست آمده برای این طبقه بند ، می باشد مثلاً در [3]  دقت 98% گزارش شده است علت دیگر استفاده های زیاد از شبکه عصبی می باشد. به این دلایل قصد داریم از مدل مخفی مارکوف برای طبقه بندی استفاده نماییم.
روش های بازشناسی متن فارسی، به دو دسته کلی تقسیم می شوند: بازشناسی بر مبنای شکل کلی و بازشناسی بر پایه جداسازی. در روش اول ، کل زیر کلمه به عنوان یک شکل در نظر گرفته شده و تشخیص داده می شود. در روش دوم ، ابتدا زیر کلمه ورودی به حروف و زیر حروف تجزیه شده و سپس بازشناسی صورت می گیرد.
اختلاف بیش از اندازه بین دست خط افراد مختلف ، باعث بروز مشکلاتی در بازشناسی دست نوشته ها می شود. اختلاف بیش از اندازه بین دست خط افراد مختلف و جداسازی زیر کلمات و... از مشکلات بازشناسی برخط زیرکلمات فارسی  می باشد.  جداسازی زیر کلمات، همواره یکی از مشکل ترین بخش های بازشناسی متون فارسی و عربی بوده است. کمترین اشتباه در فرآیند جداسازی موجب گسترش خطا در فرآیند کلی بازشناسی می شود.  به همین دلیل به ارایه این تحقیق اقدام نموده ایم تا مشکلات فوق را کاهش دهیم.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با موضوع استفاده از مدل مخفی مارکوف

پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار, دانلود پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار, نمونه پروپوزال کامپیوتر گرایش نرم افزار, پروپوزال آماده کامپیوتر گرایش نرم افزار, پروپوزا,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سمینار و پروپوزال برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید