پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با موضوع تشخیص پلاک خودرو با استفاده از ادغام شناساگر آبشاری

پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با موضوع تشخیص پلاک خودرو با استفاده از ادغام شناساگر آبشاری

پروپوزال-رشته-کامپیوتر-گرایش-نرم-افزار-با-موضوع-تشخیص-پلاک-خودرو-با-استفاده-از-ادغام-شناساگر-آبشاری

دانلود پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با موضوع تشخیص پلاک خودرو با استفاده از ادغام شناساگر آبشاری 
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 16 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسئله
امروزه بکارگیري سیستم‌هاي هوشمند و تکنولوژي‌هاي روز در عرصه مدیریت حمل و نقل امري
ضروري است. از جمله تکنولوژي‌هاي موفق در این زمینه، سیستم‌هاي مبتنی بر الگوریتم‌هاي پردازش تصویر می‌باشد که براي فعالیت‌هاي کنترلی و نظارتی طراحی گردیده است. با توجه به گستره وسیع کاربرد فناوري پردازش تصویر در بخش‌هاي صنعت و خدمات، همه روزه شاهد عرضه سیستم‌هاي تصویري پیشرفته براي کنترل کیفیت محصولات، انواع شیوه‌هاي مرتب‌سازي اقلام، سنجش اندازه، قرائت متن، تشخیص حرکت، افزایش دقت خط تولید و ... هستیم.
از طرفی در سال هاي اخير با رشد و توسعه صنعت خودروسازي در كشور، و افزايش تعداد خودروها در سطح خيابان‌ها و جاده‌ها، مشكلات كنترل ترافيك و اجراي قوانين رانندگي بيش از پيش مطرح مي‌گردند. همچنين با توجه به نصب دوربين‌هاي مختلف در چهارراه‌ها و مسيرهاي پر رفت و آمد، وجود سيستم‌هاي كارآمد تشخيص خودكار شماره پلاك، بسيار ضروري و مهم به نظر مي‌رسند. 
تشخیص پلاک خودرو (LPR ) یکی از کاربردهای پردازش تصویر و بینایی ماشین در زمینه‌ اجتماعی بوده که نقش مهمی را در بسیاری از کاربردهای روزمره‌ای که با خودرو در ارتباط هستند ایفا می‌کند. تشخيص پلاك خودرو يكي از زير شاخه¬هاي سيستم‌هاي ترابري هوشمند است كه در پاركينگ¬ها براي كنترل تردد و در بزرگراه¬ها براي كنترل ترافيك، تشخيص تخلفات رانندگي و شناسايي اتومبيل¬هاي به سرقت رفته كاربرد بسياری دارد. به طور جامع¬تر می¬توان به شناسایی پلاک خودروهای تحت تعقیب، تسریع و خودکارسازی عملیات لازم در دوربین¬های کنترل سرعت، ثبت خودکار تخلفاتی نظیر عبور از چراغ قرمز یا محل عبور ممنوع، کنترل خودکار و نامحسوس محدوده‌های طرح کنترل ترافیک یا زوج و فرد (یاماگوچی و همکاران، 1999؛ و لیو و همکاران، 2011)، محاسبه سرعت متوسط بین دو نقطه معین برای هر خودرو، شناسایی و کنترل سوابق خودروها در محل¬های ایست و بازرسی (آزاد و شایق، 2013)، کنترل ورود و خروج خودروها در پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی، ثبت پلاک و کنترل تردد خودروها در پایانه‌های مسافربری و باربری، کنترل محرمانه فضاهای محدود، دریافت عوارض از اتومبیل‌ها در آزاد¬راه‌ها و... اشاره کرد. 

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار با موضوع تشخیص پلاک خودرو با استفاده از ادغام شناساگر آبشاری

پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار, دانلود پروپوزال رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار, نمونه پروپوزال کامپیوتر گرایش نرم افزار, پروپوزال آماده کامپیوتر گرایش نرم افزار, پروپوزا,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید