پروپوزال رشته حقوق خصوصی با موضوع مسولیت ماموران مالیاتی

پروپوزال رشته حقوق خصوصی با موضوع مسولیت ماموران مالیاتی

پروپوزال-رشته-حقوق-خصوصی-با-موضوع-مسولیت-ماموران-مالیاتی

دانلود پروپوزال رشته حقوق خصوصی با موضوع مسولیت ماموران مالیاتی 
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 15 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته حقوق خصوصی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسئله
اداره امور یک کشور و انجام خدمات و وظایف عمومی توسط دولتها مستلزم پیشبینی و تأمین درآمدهاي عمومی است. امروزه در بسیاري از کشورهاي جهان، بخش عمده و اصلی درآمدهاي عمومی از طریق مالیات تأمین میگردد. در هر کشور، سازمان و یا نهادي خاص مطابق قوانین آن کشور مسئول تشخیص و وصول مالیاتها و رسیدگی به اختلافات ناشی از این موضوع میباشد. سازمان متولی این امر در هر کشور نقش خود را از طریق کارکنان خود ایفا مینماید که اصطلاحاً مأموران مالیاتی نامیده میشوند. عملکرد صحیح و قانونی مأموران مالیاتی در تحقق درآمد مالیاتی نقش بسیار مهمی دارد. براي این که مأموران مالیاتی عملکرد صحیحی داشته باشند، باید یک نظام حقوقی مسئولیت در ابعاد مختلف براي آنها وجود داشته باشد. در این تحقیق ضمن شناخت مأموران مالیاتی در دو نظام حقوقی ایران و انگلستان، جنبه هاي مختلف مسئولیت این مأموران در ابعاد مختلف کیفري، مدنی، اداري و انتظامی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در عین حال که در هر دو نظام حقوقی مأموران مالیاتی داراي مسئولیتهاي مختلف هستند، اما از این جهت که در انتخاب مأموران مالیاتی، نظامهاي آموزشی در نظر گرفته شده براي آنها، رسیدگی به آنها و همچنین نظارت بر آنها، روشهاي بهتري در انگلستان در نظر گرفته شده است، شاهد این هستیم که نظام حقوقی مسئولیت مأموران مالیاتی در انگلستان نسبت به ایران عملکرد بهتري داشته است و موفق تر بوده است.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته حقوق خصوصی با موضوع مسولیت ماموران مالیاتی

پروپوزال رشته حقوق خصوصی, دانلود پروپوزال رشته حقوق خصوصی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته حقوق خصوصی, نمونه پروپوزال حقوق خصوصی, پروپوزال آماده حقوق خصوصی, پروپوزال روش تحقیق حقوق خصوصی, پروپوزال حقوق خصوصی, پروپوزال پر شده , پروپوزا,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید