پروپوزال رشته گرافیک با موضوع شناسایی و طبقه بندي نقشمایه هاي ایرانی

پروپوزال رشته گرافیک با موضوع شناسایی و طبقه بندي نقشمایه هاي ایرانی

پروپوزال-رشته-گرافیک-با-موضوع-شناسایی-و-طبقه-بندي-نقشمایه-هاي-ایرانی

دانلود پروپوزال رشته گرافیک با موضوع شناسایی و طبقه بندي نقشمایه هاي ایرانی 
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 17 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته گرافیک میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسئله
هر تمدن داراي نقشمایه هایی است که در متن زندگی آن تمدن جاري است. این نقوش در میان هنرهاي قرون اولیۀ بشري بازتابی گسترده داشته است و در هنر امروزِ هر ملتی به خصوص شاخه ارتباط تصویري نیز منعکس شده است. مشکل این است که جایگاه نقوش ایرانی که روزگاري زبانزد همگان بود، در اعلان هاي امروزي بسیار کمرنگ شده است. این در حالی است که گذشتگان، گنجینه اي بسیار غنی از نقوش و نمادها را براي امروزیان به یادگار گذارده اند. از آنجائیکه شناساندن میراث فرهنگی و هنرهاي ملی از سوي گذشتگان نزد ما به امانت نهاده شده است، پس با جمع آوري و معرفی این نقوش می توان منبعی تصویري از این آثار به وجود آورد و راهی براي استفاده مجدد آنها گشود. 
شناسایی و طبقه بندي نقشمایه هاي ایرانی در آثار دوسالانه ها به منظور بیان میزان کاربرد و نوع نقشمایه در اعلان هاي طراحان گرافیک امروزي می باشد که با در نظر گرفتن اعلان هاي ایرانیِ هشت دوسالانه و مطالعه و بررسی آن ها صورت گرفته است. پس از بررسی هاي اولیه جهت بیان مفهوم نقشمایه در اعلان، اقدام به شناسایی و طبقه بندي نقشمایه ها در چهار دستۀ گیاهی، هندسی، حیوانی و انسانی شد که در این میان، نقشمایه هاي گیاهی به نسبت دیگر نقشمایه ها، میزان بیشتري از کل اعلان هاي هشت دو سالانه را به خود اختصاص دادند و تمامی نقشمایه ها ضمن دسته بندي، توصیف هم شدند. اعلان هاي حاوي نقشمایه و عناصر تزیینیِ سنتی در این تحقیق در سه دستۀ مجزا معرفی شدند. در دستۀ اول که نقوش سنتی به عنوان نقشمایۀ طرحِ اعلان مطرح هستند؛ با آوردن نمونه هاي مشابه از تاریخِ گذشتۀ ایران، بر قدمت اینگونه نقشمایه ها صحه گذارده شد. دسته دوم اعلان هایی که هنرمند، یک یا چند عنصر تزیینی از آثار هنرهاي سنّتی را جدا کرده و در ترکیب بنديِ اعلان بکار برده است. دسته سوم اعلان هایی که در طراحی آنها تصاویرِ آثار هنر سنّتی به صورت جزیی و یا به صورت کامل در زمینه اثر حضور دارند و سطح قابل توجهی از اعلان را به خود اختصاص داده اند.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته گرافیک با موضوع شناسایی و طبقه بندي نقشمایه هاي ایرانی

پروپوزال رشته گرافیک, دانلود پروپوزال رشته گرافیک, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته گرافیک, نمونه پروپوزال گرافیک, پروپوزال آماده گرافیک, پروپوزال روش تحقیق گرافیک, پروپوزال گرافیک, پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل شده , گرایش , پایان ,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید