پروپوزال رشته مدیریت ورزشی با موضوع مقایسه ساختاری و محتوایی وب سایت¬های دولتی مروج ورزش و تفریحات

پروپوزال رشته مدیریت ورزشی با موضوع مقایسه ساختاری و محتوایی وب سایت¬های دولتی مروج ورزش و تفریحات

پروپوزال-رشته-مدیریت-ورزشی-با-موضوع-مقایسه-ساختاری-و-محتوایی-وب-سایت¬های-دولتی-مروج-ورزش-و-تفریحات

دانلود پروپوزال رشته مدیریت ورزشی با موضوع مقایسه ساختاری و محتوایی وب سایت¬های دولتی مروج ورزش و تفریحات 
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 29 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت ورزشی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
مقدمه
بی شک در عصر حاضر ورود فن آوری اطلاعات به زندگی افراد، دگرگونی¬های بسیاری را پدید آورده است. در این بین اینترنت را یکی از بزرگترین دستاورد¬های قرن بیستم می¬دانند که تاثیر عمیقی روی جنبه-های مختلف زندگی شخصی، کاری و ... ملل مختلف داشته است. امروزه افراد سعی می¬کنند در زمینه¬های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... از ظرفیت¬های اینترنت برای تسهیل و افزایش کارایی خود استفاده کنند. البته ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست. در طول سال¬های اخیر اینترنت از طرق مختلف مانند ایمیل، وب سایت، شبکه¬های اجتماعی و ... کمک شایانی به گسترش ورزش چه در سطح حرفه¬ای و چه در سطح همگانی به این صنعت رو به رشد کرده است. بسیاری از کشور¬ها با مشاهده تاثیرات و فواید زیاد استفاده از اینترنت اقدام به راه اندازی وب سایت¬های مختلفی برای بخش¬های مختلف سازمان¬های ورزشی به منظور ترویج ورزش خصوصا ورزش¬های تفریحی برای اقشار مختلف نموده¬اند و هر ساله با گسترش امکانات آن به کارگیری اینترنت بیشتر و بیشتر می¬شود زیرا متخصصان به اثرگذاری (که توانایی نمایش فیلم و عکس آن را چند برابر می¬کند) و مقرون به صرفه بودن آن نسبت به سایر شیوه¬های سنتی پخش اخبار و اطلاعات مانند روزنامه و بروشور کاملا واقفند. (سيدعامري و كاشف، 1390)
در کشور¬های در حال توسعه نیز با توجه به محدودیت¬های عمدی و غیر عمدی موجود در استفاده از اینترنت زمینه را برای افراد، بیشتر فراهم می¬کنند تا از این فضا بهره مند شوند و دولت¬ها نیز برای ترویج برنامه¬های خود از آن کمک می¬گیرند. 
قطعا یکی از ویژگی¬های داشتن جامعه¬ای سالم این است که دولت¬ها بتوانند برنامه¬های خود را خصوصا در عرصه ورزش و سلامتی اجرا کنند و کارایی و اثر بخشی فضای مجازی دلیل خوبی برای آن هاست که به منظور ترویج مبانی زندگی سالم و پر تحرک از آن استفاده کنند. و در این بین شناخت نیاز مخاطبین، اطلاعات و منابع مفیدی را فراهم می¬کند تا این امکانات بیشتر با مردم ارتباط برقرار کند. 

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت ورزشی با موضوع مقایسه ساختاری و محتوایی وب سایت¬های دولتی مروج ورزش و تفریحات

پروپوزال رشته مدیریت ورزشی, دانلود پروپوزال رشته مدیریت ورزشی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت ورزشی, نمونه پروپوزال مدیریت ورزشی, پروپوزال آماده مدیریت ورزشی, پروپوزال روش تحقیق مدیریت ورزشی, پروپوزال مدیریت ورزشی, پروپوزال پر,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید