پروپوزال رشته صنایع غذایی با موضوع عصاره های گیاهی در ماندگاری گوشت مرغ

پروپوزال رشته صنایع غذایی با موضوع عصاره های گیاهی در ماندگاری گوشت مرغ

پروپوزال-رشته-صنایع-غذایی-با-موضوع-عصاره-های-گیاهی-در-ماندگاری-گوشت-مرغ

دانلود پروپوزال رشته صنایع غذایی با موضوع عصاره های گیاهی در ماندگاری گوشت مرغ
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 19

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته صنایع غذایی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بيان مسئله: (شامل تشريح ابعاد، حدود مسئله، معرفي دقيق آن، بيان جنبه‌هاي مجهول و مبهم، منظور تحقيق)
کربوکسی متیل سلولز صمغ سلولزی محلول در آبی است که از واکنش منوکلرواستات سدیم با سلولز قلیایی بدست می آید. این ماده خاصیت سفت کنندگی دارد و در آب سرد یا داغ قابل حل است. انواع مختلف این ماده با لزجت و درجات استخلاف متفاوف وجود دارد که از آن ها به عنوان سفت کننده، قوام دهنده، معلق کننده، اتصال دهنده و تشکیل دهنده پوشش استفاده می شود. 
کازئینات سدیم منبع بسیار خوبی از پروتئین ها بوده و از نقش های آن می توان به اتصال دهنده آب و کمک به پف کنندگی، سفیدکنندگی و کمک به ورآمدن نام برد. این ماده قادر است بسیاری از اسیدهای آمینه ضروری بدن را تامین کند.
گوشت مستعد آلودگی میکروبی و شیمیایی است، بنابراین استفاده از نگهدارنده هایی با خصوصیات آنتی اکسیدانی و ضدمیکروبی ضروری می باشد (1). فیلم ها و پوشش های خوراکی، از طریق کاهش تبادل رطوبت و گازها بین محیط و موادغذایی می توانند باعث بهبود کیفیتو ماندگاری موادغذایی گردند (2).
امروزه در راستای حذف و یا کاهش ترکیبات شیمیایی و سنتزی در موادغذایی و افزایش مدت زمان ماندگاری، تحقیقات زیادی برای جایگزین کردن مواد شیمیایی با طبیعی انجام شده است. در همین زمینه تلاش های زیادی برای یافتن  آنتی اکسیدان های طبیعی از منابع گیاهی صورت گرفته است. امروزه در صنعت از آنتی اکسیدان های سنتزی برای به تاخیر انداختن اکسیداسیون چربی ها استفاده می شود، اما به دلیل اثرات بد تغذیه ای و سرطان زا بودن این ترکیبات استفاده از آنتی اکسیدان های طبیعی مورد توجه محققین قرار گرفته است (3). 
موادغذایی در طول مراحل آماده سازی، نگهدار ی و توزیع نیاز به حفاظت دارند تا فاسد نشوند. از آنجائیکه امروزه موادغذایی در مکان های دورتری از محل تولید به فروش می رسند، افزایش زمان ماندگاری آن ها پراهمیت تر می گردد. در مورد گوشت مرغ، دام ها از منابع متعددی در مزرعه آلودگی را دریافت می کنند و این آلودگی در طول فرآوری، پخش و منتقل می گردد. مهمترین مراحلی که در انتقال آلودگی نقش دارند عبارتند از مراحل شستشو با آب، پرکنی و خارج کردن محتویات شکمی. درضمن انتقال بیشتر آلودگی می تواند در طول حمل و نقل در سوپرمارکت ها و آشپزخانه ها رخ می دهد. فرآیند حرارتی ناکافی اجازه زنده ماندن میکروارگانیسم ها را می دهد و نگهداری در دمای نامناسب شرایط را برای تکثیر باکتری ها فراهم می نماید (3). 
در این تحقیق تاثیر پوشش خوراکی ترکیبی حاوی عصاره های گیاهی آویشن و زیره بر ماندگاری گوشت مرغ طی دوره ی نگهداری مورد ارزیابی قرار گرفت.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته صنایع غذایی با موضوع عصاره های گیاهی در ماندگاری گوشت مرغ

پروپوزال رشته صنایع غذایی, دانلود پروپوزال رشته صنایع غذایی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته صنایع غذایی, نمونه پروپوزال صنایع غذایی, پروپوزال آماده صنایع غذایی, پروپوزال روش تحقیق صنایع غذایی, پروپوزال صنایع غذایی, پروپوزال پر شده , ,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید