پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی با موضوع مؤلفه¬های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری

پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی با موضوع مؤلفه¬های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری

پروپوزال-رشته-مدیریت-بازرگانی-بازاریابی-با-موضوع-مؤلفه¬های-مؤثر-بر-توسعه-صنعت-گردشگری

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی با موضوع مؤلفه¬های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری 
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 29 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
مقدمه
در سال‌های اخیر، صنعت گردشگری در جایگاه صنعتی نوپا اثر فراوانی بر وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جهان داشته است. اهمیت صنعت گردشگری در سطح بین‌المللی، از لحاظ تعداد گردشگران و هم از لحاظ درآمد ارزی همواره و به‌طور بی‌سابقه‌ای در حال افزایش بوده است و پیش‎بینی می‌شود تا سال2020 سالیانه بیش از یک میلیارد و نیم جهانگرد در سراسر جهان سفر کنند. از اين‌رو بسياري از کشورها در رقابت نزديک و فشرده، در پي افزايش بيش از پيش، منافع و عوايد خود از اين فعاليت بين‌المللي‌ هستند (اسماعیل پور، 1390).
در کشور ما نيز بايد براي توسعه اين صنعت و استفاده کامل از فرصت‌هاي ناشي از ظرفيت موجود برنامه‌ريزي شود. اما اين صنعت در ايران به علت پاره‌اي از موانع اقتصادي و زيرساختي مانند: توجه ويژه به درآمدهاي نفتي، ناكارامدي زيرساخت‌هاي اقتصادي گردشگري، ضعف سامانه حمل‌ و نقل كشور و مشكل‌های تأسيسات اقامتي و بهداشتي و ... نمي‌تواند به‌ صورت يک صنعت پردرآمد جايگاه مناسبي براي خود در کشور به دست آورد (افشار زاده و همکاران، 1390).
سند چشم انداز بیست ساله گردشگری کشور (به عنوان سند بالا دستی تمام برنامه¬های گردشگری کشور)، دورنمای روشنی برای رسیدن به جایگاه برتر کشور را نشان می¬دهد، اما امروزه شاهد عقب ماندگی صنعت گردشگری در کشور و به طور خاص در استان قم مي¬باشيم و اين نياز احساس مي-شود که از منظري متفاوت تر از آنچه که تا امروز به گردشگری قم نگريسته مي¬شده¬، ديده شوند، لذا در اين پژوهش محقق سعي دارد از منظر شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه صنعت گردشگری به استان قم بنگرد و سپس با بررسی آنها در رابطه با بهبود نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت پيشنهاداتي را به مسؤلان ارائه دهد. 
بيان مسأله تحقيق 
امروزه گردشگری یکی از اقتصادی ترین فعالیت¬ها در چرخه کشورها و استانها به خصوص از جهت اشتغال و رونق منطقه ای تلقی می شود که علاوه بر آن دارای مزایای ارتباطی، سیاسی و فرهنگی خاصی است (استیگیتز ، 1386)، به همین دلیل در اغلب نقاط جهان که دارای میراث فرهنگی غنی و نیز مناطق طبیعی هستند از این فعالیت به منزله ابزاری راهبردی در جهت توسعه اقتصادی استفاده می کنند.
همچنین در مسئله گردشگری یکی از عوامل مهم وجود افراد خارجی است که توریست  نامیده می شود و با ورود خود، باعث ایجاد رونق اقتصادی ارتباطی و فرهنگی می شود، که باید با برنامه ریزی درست و آگاهانه ورود این افراد را به استان هر چه بیشتر توسعه داد (کاظمی، 1389).
اما در استان قم، علی رغم داشتن استعدادهای فراوان، وجود منابع عظیم گردشگری، جاذبه های فرهنگی و طبیعی چنانکه شایسته است، نتوانسته در زمینه بهره گیری از درآمدها و ورودی های گردشگری در عرصه کشوری و بین الملل به جایگاه در خور مقام خود دست یابد. که می توان علت این وضعیت را نشناختن عوامل تاثیر گذار بر توسعه این صنعت (مانند تقویت زیر ساخت¬ها، افزایش مشارکت بخش خصوصی، تقویت مسایل فرهنگی و آموزشی و ...) نامید. که در پژوهش حاضر با بررسی پیشینه پژوهش و نظرسنجی از خبرگان، اساتید راهنما و مشاور تمامی عوامل تاثیر گذار بر توسعه صنعت توریسم  استان شناسایی و مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی با موضوع مؤلفه¬های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری

پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی, دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی, نمونه پروپوزال مدیریت بازرگانی بازاریابی, پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی بازاریابی, پر,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید