پروپوزال رشته مدیریت گرایش منابع انسانی با موضوع نقش سازمان‌های جهانی در مبارزه با فساد

پروپوزال رشته مدیریت گرایش منابع انسانی با موضوع نقش سازمان‌های جهانی در مبارزه با فساد

پروپوزال-رشته-مدیریت-گرایش-منابع-انسانی-با-موضوع-نقش-سازمان‌های-جهانی-در-مبارزه-با-فساد

دانلود پروپوزال رشته مدیریت گرایش منابع انسانی با موضوع نقش سازمان‌های جهانی در مبارزه با فساد
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 28 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت گرایش منابع انسانی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
مقدمه
هرچند فساد به معنای (عام) از زمان حضرت آدم(ع) وجود داشته است ولی فساد خاص (اداری) به قول آقای آلاتاس  از زمان هامورابی یعنی 1200 سال قبل از مسیح معمول بوده است (رفیع پور،1386:ص 23). مباحث نظري درباره فساد در دهه 1950 به شكل جدي طرح شد، و از دهه 1970 اولين آثار و مطالعات نظري و بررسي¬هاي تجربي درباره فساد و علل آن ارائه شد و از آن زمان به بعد مقوله فساد به عنوان يكي از مهم¬ترين مباحث در زمينه دولت، حكمراني و توسعه مطرح بوده است (صادقی و همکاران، 1388: ص2). 
افزايش شهرنشيني نيز در سال¬هاي اخير افزايش بوروكراسي اداري را به همراه داشته است و همین امر راه را برای افزایش فساد هموار کرده است.
افزايش شهرنشيني باعث افزايش رشوه در پرداخت ماليات، رشوه جهت استخدام، رشوه جهت قراردادهاي مقاطعه كاري، رشوه براي دريافت مجوزهاي فعاليت¬هاي اقتصادي و ... شده كه خاص مناطق شهري است (صادقی و همکاران، 1388: ص7 ).
به همین جهت در همه کشورها قوانینی برای مقابله با فساد وضع می¬کنند و در صدد مقابله با آن بر می¬آیند (جباری پور، 1389: ص 1).
در سیاست¬های کلی ناظر بر برنامه¬های توسعه، به ویژه برنامه چهارم و پنجم، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، در چندین بند به موضوع مقابله با فساد پرداخته شده است (جباری پور، 1389، ص1).
اما با این حال، وضعیت ایران در زمینه مقابله با فساد در جهان مناسب نیست .
در تحقیق میدانی که توسط یکی از محققان ایرانی برای اندازه¬گیری ادراک فساد از نظر مردم صورت گرفته، یافته¬های زیر به دست آمده: در حالی که تنها 2% از پاسخگویان معتقدند که در کشور ما فساد مالی وجود ندارد، اما 98% بقیه وجود فساد را به اندازه¬ها و در سطوح گوناگون تایید می-کردند (رفیع پور ، 1385، ص92).
در حالی که بر اساس آمار سازمان شفافیت بین‌الملل  در سال 2006، ایران در میان کشورهای جهان از نظر شاخص ادراک فساد با نمره 2/3-1/3 از 10 در رتبه 105 قرار داشته، در سال 2010، ایران  با نمره 2/2 در رتبه 146 جهان قرار گرفته؛ و در سال 2011 دارای نمره 7/2 و در مقام 124 از بین 183 کشور جهان قرار گرفته؛ و در سال 2012 با نمره 8/2، در مقام 133 از بین 176 کشور جهان قرار گرفته است.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت گرایش منابع انسانی با موضوع نقش سازمان‌های جهانی در مبارزه با فساد

پروپوزال رشته مدیریت گرایش منابع انسانی, دانلود پروپوزال رشته مدیریت گرایش منابع انسانی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت گرایش منابع انسانی, نمونه پروپوزال مدیریت گرایش منابع انسانی, پروپوزال آماده مدیریت گرایش منابع انسانی, پر,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید