پروپوزال رشته تربیت بدنی فیزیولوژی با موضوع اثر تمرینات پلیومتریک بر توان اسکیت بازان سرعتی

پروپوزال رشته تربیت بدنی فیزیولوژی با موضوع اثر تمرینات پلیومتریک بر توان اسکیت بازان سرعتی

پروپوزال-رشته-تربیت-بدنی-فیزیولوژی-با-موضوع-اثر-تمرینات-پلیومتریک-بر-توان-اسکیت-بازان-سرعتی

دانلود پروپوزال رشته تربیت بدنی فیزیولوژی با موضوع اثر تمرینات پلیومتریک بر توان اسکیت بازان سرعتی
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 13 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته تربیت بدنی فیزیولوژی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسئله
در ارتباط با اجرای هر یک از ورزش ها و برای رسیدن به آمادگی مطلوب، انجام تمرینات خاص ضرورت پیدا می کند. در علم فیزیک، توان عبارت است از انجام کاری معین در واحد زمان. به عبارتی توان، سرعت انجام کار است. طبق این تعریف، توان بی هوازی، توان عضلانی حداکثر و توان انفجاری مفاهیم مشابهی از توان هستند (گائینی و رجبی، 1383). از آن جایی که در هر یک از رشته های ورزشی به یکی از عوامل قدرت، استقامت، توان، انعطاف پذیری، سرعت و یا تلفیقی از آنها نیاز دارند که بسته به نوع ورزش با یکدیگر تفاوت دارند. به همین دلیل برای اجرای حرکات، داشتن سرعت زیاد، توان و قدرت انفجاری مناسب از اصول مهم و ضروری آمادگی جسمانی است که در رشته اسکیت سرعت نیز بسیار مهم می باشد. تمرینات پلایومتریک یکی از روشهای تمرینی مرسوم است که اهمیت زیادی در تقویت قدرت انفجاری با تلفیق مناسب سرعت و قدرت عضلانی دارد (بهدری، 1383). یکی از بهترین شیوه های افزایش توان انفجاری در رشته های سرعتی، تمرین های نسبتاً جدیدی به نام پلایو متریک است (میلر و همکاران، 2006؛ توماس و همکاران، 2007). این تمرینات اولین بار توسط والری بورزوف از قهر مانان رشته دو و میدانی اجرا شد و منجر به رسیدن وی به عرصه قهرمانی در دو و میدانی گردید؛ سپس پژوهش های بیشتری در جهت تأثیر این شیوه تمرینی در سایر رشته های ورزشی نیز شروع شد (رادکلیف و فاکس، 1386). واژه پلایومتریک از دو بخش متریک به معنای اندازه گیری، ارزیابی و مقایسه، و پلایو به معنای بزرگتر، طولانی تر و گسترده تر گرفته شده است. زایورسکی این روش تمرینی را به طور لحظه ای در برنامه تمرینی ورزشکار به کار می برد که در پی یک تمرین سرعتی، تمرین سریع تری انجام می شد و ناگهان کشش زیادی بر روی گروهی از عضلات وارد می آمد (کردی و همکاران، 1385). 

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته تربیت بدنی فیزیولوژی با موضوع اثر تمرینات پلیومتریک بر توان اسکیت بازان سرعتی

پروپوزال رشته تربیت بدنی فیزیولوژی, دانلود پروپوزال رشته تربیت بدنی فیزیولوژی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته تربیت بدنی فیزیولوژی, نمونه پروپوزال تربیت بدنی فیزیولوژی, پروپوزال آماده تربیت بدنی فیزیولوژی, پروپوزال روش تحقیق تربیت بد,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید