پروپوزال رشته مديريت بازرگانی گرایش تحول با موضوع نقش تعدیلگر فرآیند مدیریت دانش

پروپوزال رشته مديريت بازرگانی گرایش تحول با موضوع نقش تعدیلگر فرآیند مدیریت دانش

پروپوزال-رشته-مديريت-بازرگانی-گرایش-تحول-با-موضوع-نقش-تعدیلگر-فرآیند-مدیریت-دانش

دانلود پروپوزال رشته مديريت بازرگانی گرایش تحول با موضوع نقش تعدیلگر فرآیند مدیریت دانش
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 44 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مديريت بازرگانی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
اهمیت و ضرورت تحقیق: (رضایی کلیدبری, علیخان گرگانی, & باقرسلیمی, 1391).
در جهان امروز بهره وری تقریباً مترادف با پیشرفت است. استاندارد زندگی در یک جامعه به درجه ای از تامین حداقل نیازهای جامعه بستگی دارد. به عبارت دیگر، مقدار و کیفیت غذا و پوشاک و مسکن و ...، استانداردهای زندگی را تعیین می کنند. بنابراین برای ارتقای این استانداردها باید تولید افزایش یابد. افزایش مقدار تولید، افزایش نهاده های نیروی کار و سرمایه را طلب می نماید. از طرفی این نهاده ها به نوعی محدود هستند؛ بنابراین چاره ای جز استفاده بهتر و مفید تر از منابع وجود ندارد(رضایی کلیدبری و همکاران 1391). با نگاهی دقیق تر به جملات قبل، می توان دریافت این مفاهیم مربوط به مبحث بهره وری و متشکل از 2 زیر شاخۀ بهره وری، یعنی اثربخشی (تولید بیشتر) و کارآیی ( استفاده بهتر و مفیدتر) می باشد. 
نتیجه بحث اینکه مجموعه مدیران جوامع، کشور ها، سازمان ها، کسب و کارهای خصوصی بزرگ و کوچک و حتی خانواده ها که کوچکترین واحد ساختارمند جوامع هستند، ناچارند بهره وری را مدنظر قرار دهند. امّا نکته مهم در این وادی، توجه به این موضوع است که قبل از دقت بر روی کارایی، باید در گام اول بتوانیم کار درست را انجام دهیم(اثربخشی). به عبارت دیگر، قبل از پیدا کردن روش بهتر انجام یک کار، خود فعالیت را باید انتخاب نمود.
وقتی معلوم شد برای رفع یک مشکل، پیشرفت یا هر هدف دیگری چه کاری باید اجرا شود، آنگاه به دنبال این خواهید بود تا دریابید چه عواملی می توانند در مسیر تحقق هدف نقش نیروی کمکی را ایفا نمایند و یا، چه عواملی می توانند موانع بر سر راه باشند. یکی از اقداماتی که سازمان ها را در تحقق اهداف یاری می نماید، آموزش کارکنان و توانمند ساختن آنان متناسب با نیازهای سازمان است تا بتوانند وظایف محوله از جانب سازمان را انجام دهند. 

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مديريت بازرگانی گرایش تحول با موضوع نقش تعدیلگر فرآیند مدیریت دانش

پروپوزال رشته مديريت بازرگانی گرایش تحول, دانلود پروپوزال رشته مديريت بازرگانی گرایش تحول, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مديريت بازرگانی گرایش تحول, نمونه پروپوزال مديريت بازرگانی گرایش تحول, پروپوزال آماده مديريت بازرگانی گرایش تحو,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید