پروپوزال رشته مدیریت دولتی با موضوع سبكهاي تفكر در ذهنيت فلسفي

پروپوزال رشته مدیریت دولتی با موضوع سبكهاي تفكر در ذهنيت فلسفي

پروپوزال-رشته-مدیریت-دولتی-با-موضوع-سبكهاي-تفكر-در-ذهنيت-فلسفي

دانلود پروپوزال رشته مدیریت دولتی با موضوع سبكهاي تفكر در ذهنيت فلسفي
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 31 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت دولتی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بيان مسأله :
مطالعات نشان داده است كه كارمندان بيشترين تأثير پذيري را از مديراني دارند كه از نيروي تخصص و قوة تفكر بالاتري برخوردارند . مديري كه متخصص است و قابليت هاي رهبري ، نگرش ها و رفتارها و ارزشهاي ديگران را تحت تأثير قرار مي دهند ، مورد توجه بيشتري خواهد بود.(اسميت، 1376)
رهبران ومديران امروزي مي بايست متناسب با تغييرات محيطي يا تحولات ، منطبق باشند .دراين صورت لازم است سازمانها به مسائل به عنوان يك كل به اهداف دراز مدت و بادوام ، با زير سؤال بردن بديهيات آشكار ، تغيير در سبك تفكر و بهبود بخشيدن به آن و تغيير در بينشهاي فلسفي ، به اين مهم دست پيدا كنند. 
در بسياري از محيط ها و موقعيت هاي آموزشي و شغلي، بر توانايي هاي فردي تأكيد  ميشود و توانايي ها براي موفقيت در مدرسه ، موقعيت هاي شغلي و زندگي، مهم و ضروري هستند امابايد توجه داشت كه توانايي ها به تنهايي نمي توانند عامل موفقيت باشند، بلكه بايد سبك هاي تفكر و يادگيري را به عنوان يكي از عوامل مهم و مؤثر در موفقيت شغلي و تحصيلي افراد در نظر گرفت . افراد باتوانايي هاي يكسان، به دليل وجود سبك هاي متفاوت ، ممكن است ازنظر پيشرفت متفاوت باشند و يا مشاغل مختلفي انتخاب كنند.زيرا بدليل وجود سبك هاي متفاوت توانايي هاي خود را به شيوه هاي متفاوتي به كار ميگيرند ودر نتيجه به تقاضاها و درخواست هاي موجود درموقعيت هاي آموزشي يا شغلي به طورمتفاوتي پاسخ ميدهند.
در واقع، سبك هاي تفكر، پلي را بين دو حوزة هوش شناخت و شخصيت ايجاد كرده اند كه با مطالعة آنها مي توان اين دو حوزه را همزمان، مورد مطالعه قرارداد.روابط معنا داري كه در گذشته ، بين سبك تفكر و شخصيت (زانگ2001، زانگ و هنوانگ  ،2001) و همين طور شخصيت و هوش هيجاني (پرز  و همكاران ،2005; پتريدز  و فرنهام  ، 2004;وندرزي  و همكاران ،2002 ) بدست آمده است ، يك اساس عقلاني براي ارتباط اين دو سازه را ايجاد مي كند (مورفي  ، 2006) . 
    هوش هيجاني مي تواند به اندازه ، هوشبر و گاهي بيشتر موفقيتهاي آتي را پيش بيني كند. توجه به هوش هيجاني بدين خاطر اهميت دارد كه به سازگاري فرد با محيط و نيزبا خود مي پردازد ،علاوه براين هوش هيجاني به عملكرد تحصيلي و كاري نيزتأثيردارد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت دولتی با موضوع سبكهاي تفكر در ذهنيت فلسفي

پروپوزال رشته مدیریت دولتی, دانلود پروپوزال رشته مدیریت دولتی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت دولتی, نمونه پروپوزال مدیریت دولتی, پروپوزال آماده مدیریت دولتی, پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی, پروپوزال مدیریت دولتی, پروپوزال پر,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید