پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع نگرانی بیمارگونه نسبت به ویژگی های جسمانی

پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع نگرانی بیمارگونه نسبت به ویژگی های جسمانی

پروپوزال-رشته-روانشناسی-با-موضوع-نگرانی-بیمارگونه-نسبت-به-ویژگی-های-جسمانی

دانلود پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع نگرانی بیمارگونه نسبت به ویژگی های جسمانی
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 17 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته روانشناسی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مساله:
همزمان با توسعه روند جهانی شدن و قابلیت ادغام پذیری مرزهای جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی و با اوج فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، مسایل پیچیده و چالش آفرین جوانان در کنار مسایلی نظیر بیکاری، فقر، افزایش رقابت برای یافتن فرصت های شغلی، بلا تکلیفی و تردید در مورد آینده، بی اعتمادی، سردرگمی و .. امکان تصمیم گیری مناسب را از سوی جوانان تحت تاثیر قرار داده است (شیانی و محمدی، 1386).
با شتاب گرفتن چنین دگرگونی هایی، آنومی به عنوان یک مساله اجتماعی برخاسته از تحولاتی که فرصت هنجاری شدن و انطباق با شرایط جدید را محدود کرده و سپس ضعف در حاکمیت هنجارها و تعارض بین آنها باعث ایجاد هنجارهای مبهم و عدم التزام به قواعد اخلاقی و اجتماعی شده است (نادری و همکاران، 1388) و به همین دلیل است که، وضعیت آنومیک به عنوان بیماری جامعه مدرن، نه تنها درمانی روشن نیافته، بلکه به دوران پسامدرن نیز با چهره و رنگ دیگری انتقال یافته است (رجب زاده و کوثری، 1382).
واقعیت های اجتماعی شامل سردرگمی جوانان و تمایل به استفاده از انواع مخدرها، احساس گم گشتگی، ناامیدی و سطح نگرش به آینده مخصوصاً ازدواج، تهیه مسکن و اشتغال (مرجایی، 1383)، مطلوبیت مساله دار فرهنگ مصرفی اینترنت و ماهواره و خطوط جدید تلفن (ایرانسل، اعتباری و ... ) و ورود غیر متعارف آن در سطح جامعه، دسترسی سریع و آسان به برنامه های شبکه ای و سی دی های حاوی برنامه های مستهجن، بیکاری، آشوب های ذهنی در بین طبقات محروم جامعه، امنیت شغلی، بی تفاوتی در ابعاد مختلف به همراه انزوای سیاسی برخی از افراد، بیگانگی نسبت به فرایندهای اجتماعی و تعهد اجتماعی، تزلزل در توجه به مسایل اجتماعی در برابر فضا سازی بین المللی (نادری، 1383) اختلال در انتظام اجتماعی و آماده سازی جامعه برای ظهور زمینه های ناهنجاری را فراهم نموده و عامل پدیداری آنومی در سطوح مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جامعه شده است. 
آنومی یا آشفتگی اجتماعی، یک وضعیت بی قاعدگی یا بی هنجاری است که در آن افراد قادر نیستند با قواعد مشترک ارتباط برقرار کنند و نیازهای خود را ارضا نمایند؛ در نتیجه، نظم اجتماعی و فرهنگی از هم فرو می پاشد (رفیع پور، 1378). از آنجا که جامعه انسانی براساس نظم اجتماعی و به واسطه هنجارهای اجتماعی اداره می شود، هنجارهای اجتماعی الگوها و شیوه های تعیین کننده رفتار در کنش متقابل میان انسان ها هستند که پیروی از آنها موجب تعادل و نظم در جامعه می گردد. چنانچه هنجارها قدرت تنظیم کنندگی خود را بر رفتار از دست داده، افراد نسبت به هنجارهای موجود بی تفاوت شوند، دچار وضعیتی آنومیک می شود (رفیع پور، 1378). از این رو، در شرایط آنومی اجتماعی عملاً انواع آسیب ها، حیات اجتماعی را تهدید می کند که به مختل شدن نظم اجتماعی منجر شده و در نتیجه افراد جامعه با هنجارهای اجتماعی که مبین نظم اجتماعی است، همنوا نگردیده مرتکب رفتارهای انحرافی و انواع قانون شکنی ها می شوند(علیزاده و همکاران، 1393).

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع نگرانی بیمارگونه نسبت به ویژگی های جسمانی

پروپوزال رشته روانشناسی, دانلود پروپوزال رشته روانشناسی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته روانشناسی, نمونه پروپوزال روانشناسی, پروپوزال آماده روانشناسی, پروپوزال روش تحقیق روانشناسی, پروپوزال روانشناسی, پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید