پروپوزال رشته مدیریت رسانه با موضوع سفارشی سازی و محیط بازار

پروپوزال رشته مدیریت رسانه با موضوع سفارشی سازی و محیط بازار

پروپوزال-رشته-مدیریت-رسانه-با-موضوع-سفارشی-سازی-و-محیط-بازار

دانلود پروپوزال رشته مدیریت رسانه با موضوع سفارشی سازی و محیط بازار
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 39 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت رسانه میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسئله
نوآوری فناورانه یکی از اساسی¬ترین محرک¬هایی است که اقتصاد بازار را تعیین و حفظ می¬نماید. فناوری اینترنت از نظر اقتصادی در اواسط دهه 90 میلادی در دسترس همگان قرار گرفت. چندی بعد از آن، تجارت الکترونیک سربرآورد. موج عظیمی از شرکت¬ها شکل گرفتند تا کسب و کار خود را از طریق اینترنت دنبال نمایند. شرکت¬های رسانه¬ای سنتی در دنیای آن¬لاین نقش بسزایی را از زمان ظهور اینترنت بازی کرده¬اند. تلاش¬های آن¬لاین رسانه¬ای سنتی به دو صورت تدافعی  و تهاجمی  مورد نظر قرار گرفته است.  از نقطه نظر تهاجمی، اینترنت به عنوان یک محرک تقویت¬کننده برای تولید درآمد اضافی و سودبخشی به نظر می¬آید. بر خلاف بازیگرانِ تنها آن¬لاین، این روزنامه¬های سنتی کار آن¬لاین خود را با در دست داشتن مشتریان آماده شروع نمودند و در این راه به نام تجاری شناخته شده خود متکی بودند. از دید تدافعی، اینترنت به عنوان تهدیدی برای رسانه¬های سنتی در نظر گرفته می¬شود و در واقع آنها را مجبور می¬سازد که برای ادامه بقا و فعالیت در کسب و کار خود به جامعه آن¬لاین بپیوندند. روزنامه¬های سنتی هم به ناچار وارد این عرصه گشتند و از استراتژی¬های گوناگون برای افزایش درآمد و سودبخشی خود بهره بردند. اما با تمامی این موارد، روزنامه¬های سنتی که وارد عرصه آن¬لاین گشتند با شکست مواجه شدند، به ویژه از نقطه نظر اقتصادی. به صورتی که می¬توان بر اساس بعضی مطالعات ادعا کرد که در ایالات متحده روزنامه¬هایی که در کنار نسخه چاپی، به راه¬اندازی نسخه آن¬لاین نیز پرداختند نسبت به روزنامه¬هایی که چنین نکردند، سود چندان بیشتری نداشته¬اند (کولو  و وُگت ، 2003). به هر صورت این روزنامه¬های سنتی هستندکه می¬بایست در این بازار متلاطم که هر آن بُعدی از آن دچار تغییر می¬گردد و این تغییر نه دارای انسجامی است و نه قابل پیش¬بینی، به فعالیت بپردازند و با اتخاذ استراتژی¬های مناسب هم به حیات خود در بازار رقابت ادامه دهند و هم بتوانند به سودبخشی که آرزوی دیرینه فعالان عرصه آن¬لاین است دست یابند.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت رسانه با موضوع سفارشی سازی و محیط بازار

پروپوزال رشته مدیریت رسانه, دانلود پروپوزال رشته مدیریت رسانه, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت رسانه, نمونه پروپوزال مدیریت رسانه, پروپوزال آماده مدیریت رسانه, پروپوزال روش تحقیق مدیریت رسانه, پروپوزال مدیریت رسانه, پروپوزال پر,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید