پروپوزال رشته حسابداری با موضوع مديريت سود کاهنده

پروپوزال رشته حسابداری با موضوع مديريت سود کاهنده

پروپوزال-رشته-حسابداری-با-موضوع-مديريت-سود-کاهنده

دانلود پروپوزال رشته حسابداری با موضوع مديريت سود کاهنده
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 36 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته حسابداری میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بيان مسأله تحقيق :
پیش از انقلاب صنعتی ، تئوری سنتی "مالک،مدیر" حاکم بود.به عبارتی مدیریت شرکت را، مالک آن عهده دار بود. اما پس از ظهور انقلاب صنعتی و بزرگتر شدن شرکتها و همچنین تخصصی شدن کارها و از آن جمله مدیریت، موضوع تفکیک مالکیت از مدیریت و تئوری نمایندگی به وقوع پیوست. در واقع جدایی مالکیت سهام و کنترل مدیریت بر عملیات شرکت می تواند باعث ایجاد تضاد منافع شود. 
در متون مدیریت مالی مهمترین وظیفه مدیران، حداکثر نمودن ثروت مالکان ذکر شده است که این مهم از طریق افزایش سود خالص، افزایش قیمت سهام و کاهش ریسک صورت می گیرد.اما الگوی به حداکثر رساندن ثروت مالکان توسط الگوی به حداکثر رساندن ثروت مدیران به چالش کشیده می شود. به بیان بهتر مدیران سعی در حداکثر نمودن منافع خود دارند که لزوما همسو و همسان با منافع مالکان نیست.(احمد پور و همکاران،1390)
باید توجه داشت که افراد در جامعه به طور ذاتی درصدد افزایش منافع شخصی خود بوده و مدیران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاقمندند در راستای حداکثر نمودن منافع شخصی، رفاه اجتماعی و تثبیت موقعیت شغلی خود، تصویر مطلوبی از وضعیت مالی واحد تجاری به سهامداران و سایر افراد ذینفع ارائه نمایند.(تقوی و همکاران،1389)
انعطاف موجود در استانداردهای حسابداری به مدیران این اجازه را می دهد که در گزارشگری مالی به منظور انتقال اطلاعات، تشخیص و قضاوت شخصی خود را اعمال نماید که وجود این اختیار و در نتیجه اعمال قضاوت توسط مدیران در فرایند گزارشگری مالی به "مدیریت سود" شهرت یافته است.
مطالعات فراوانی در سالهای اخیر پیرامون مدیریت سود انجام گرفته است. در خصوص این موضوع سوالاتی از این دست به ذهن خطور می کند که آیا مدیریت سود بالذات امری تقبیح شده است یاخیر؟
آیا می توان مدیریت بر سود را به طور کلی امری متقلبانه محسوب نمود که موجب گمراه کردن استفاده کنندگان از صورتهای مالی می شود؟
شواهد تجربی این موضوع را رد می کند که مدیریت سود در فرایند گزارشگری مالی را بالذات نوعی تقلب محسوب کنیم.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته حسابداری با موضوع مديريت سود کاهنده

پروپوزال رشته حسابداری, دانلود پروپوزال رشته حسابداری, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته حسابداری, نمونه پروپوزال حسابداری, پروپوزال آماده حسابداری, پروپوزال روش تحقیق حسابداری, پروپوزال حسابداری, پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل شده , ,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید