پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل با موضوع اثر ارتقا ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری

پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل با موضوع اثر ارتقا ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری

پروپوزال-رشته-مدیریت-بازرگانی-گرایش-بین-الملل-با-موضوع-اثر-ارتقا-ساختاری-و-روانشناختی-بر-مشتری-مداری

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل با موضوع اثر ارتقا ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 34 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت بازرگانی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسأله
تغییرات سریع محیطی سازمان ها را وادار می کند تا برای سازگاری با محیط به سازوکارهای مدیریتی مختلف روی بیاورند که توانمندسازی یکی از این سازوکارهاست و نقش کلیدی در حیات سازمان ها دارد. سازمان های عصر جدید از ساختارهای سنتی و سلسله مراتبی فاصله گرفته اند و به ساختارهای افقی، شبکه ای یا تیمی روی اورده اند. این ساختارها به روابط و پویایی اجتماعی اهمیت بیشتری می دهند و انسان را در راس امور قرار می دهند(احمدی و دیگران،22:1389). سازمان ها به دنبال کارکنانی هستند که بتوانند بهترین استفاده را از تکنولوژی پیشرفته بکنند، نواوری ها را بیابند و محصولات و خدمات خود را بهبود ببخشند(Mohammadi,2001:175).
امروزه یکی از مهمترین چالش های مدیران در سازمان ها عدم استفاده کافی از منابع فکری، توان ذهنی و ظرفیت بلقوه منابع انسانی است( اسکات و ژاف،21:1383 ). از طرفی امروزه سازمان ها هزینه هنگفتی را به علت عدم تعهد کارکنانشان نسبت به سازمان و مشتری متقبل می شوند به نظر می رسد وجود توانمندسازی با توجه به فراهم نمودن زمینه مناسب منجر به مزایایی هم برای کارکنان و سازمان می شود هم می تواند باعث رضایت مشتریان شود. ( اسکات و ژاف،21:1383 ).
هدف توانمندسازی این است که مغز افراد را مانند بازوانشان به کار گیرد. اندیشمندان و محققان سازمان و مدیریت تا دهه 1990 توانمندسازی نیروی انسانی را به معنی اقدامات و راهبردهای مدیریتی مانند تفویض اختیار و قدرت تصمیم گیری به رده های پایین تر سازمان، سهیم کردن کارکنان در اطلاعات، و طراحی ساختار سازمانی مناسب می دانستند.این نوع نگاه به توانمندسازی رویکرد مکانیکی یا سازمانی نام دارد. اما از دهه 1990 به بعد روانشناسان سازمانی توانمندسازی نیروی انسانی را مفهومی پیچیده و چندبعدی معرفی کردند و بین ویژگی های موقعیتی (اقدام مدیران) و ادراک کارکنان تفاوت قائل شدند(Mohammadi,2001:176). اخیراً پژوهشگران توانمندسازی را از منظر باورها و احساسات کارکنان مد نظر قرار داده اند که به این رویکرد توانمندسازی روانشناختی می گویند. پژوهشگران توانمندسازی روانشناختی را فرایند افزایش انگیزش درونی شغلی می¬دانند که شامل چهار حوزه: احساس تأثیرگذاری ، شایستگی ، احساس معنی دار بودن  و خودمختاری  است.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل با موضوع اثر ارتقا ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری

پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل, دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل, نمونه پروپوزال مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل, پروپوزال آماده مدیری,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید