پروپوزال رشته مديريت اجرايی گرایش بازاریابی و صادرات با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پروپوزال رشته مديريت اجرايی گرایش بازاریابی و صادرات با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پروپوزال-رشته-مديريت-اجرايی-گرایش-بازاریابی-و-صادرات-با-موضوع-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-(crm)

دانلود پروپوزال رشته مديريت اجرايی گرایش بازاریابی و صادرات با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 34 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مديريت اجرايی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسأله
با توجه به اينکه نفوذ بيمه در کشور ما کم است، براي افزايش توجه مردم به ریسک‌ها و خطرهايي که آنها را تهديد می‌کند و روش‌های مقابله با اين خطرها شرکت‌های بيمه بايد از روش‌های نوين نيز در کنار روش‌های ديگر استفاده کنند، تا از اين طريق بيمه هر چه بيشتر جاي خود را بين اقشار مردم باز کند و شاهد رفاه و آرامش جامعه و ثبات اقتصادي آن باشيم (مهدوی نیا، قدرت پور،1384، ص 72).
امروزه رفتار و ارتباط با مشتری در هر موسسه بازرگانی و تجاری، گاهی موثر و مستحکم برای همگام شدن با پیشرفت‌های علمی و دستاوردهای جدید بشری جهت نیل به کامیابی و موفقیت در کار و فعالیت، تأمین رضایت مشتریان، افزایش روحیه کاری پرسنل و نهایتاً کسب سود و منفعت بیشتر برای یک موسسه مالی یا بازرگانی می‌باشد.
در خصوص ارتباط با مشتریان در طول اعصار گذشته، دیدگاه‌های متفاوتی حاکم بوده است. در دهه 30 این اعتقاد جاری بود که باید «سر مشتری را کلاه گذاشت». به عبارتی حقی برای مشتری قائل نبودند و مشتری حق انتخاب نداشت. دهه 60 این دیدگاه کم کم به فراموشی سپرده شد و جای خود را به شعار «حق با مشتری است» داد. در دهه 90 شعار «مشتری پادشاه است» مطرح گردید. در حال حاضر پر رنگ شدن مفاهیمی چون مشتری مداری، مشتری گرایی، جلب اعتماد مشتریان، رضایت مشتریان، ارتباط با مشتریان و کیفیت خدمات کنار مفاهیم سنتی سودآوری و کسب درآمد، کاهش هزینه‌ها و افزایش تولید و ارائه خدمات، بیانگر این مهم است که شرکت‌ها به منظور بقاء در کسب و کار امروز، چاره‌ای جز هدف قرار دادن مشتری به عنوان تعیین کننده اهداف و سیاست‌های شرکت ندارند.
در این میان سازمان‌ها بر اساس نقش و وزن مشتری در اهداف و فعالیت‌هایشان، شکل ارتباطی متفاوتی با مشتریان خود دارند. بر این اساس شناسایی و جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان با شناسایی نیازهای مشتریان و پاسخگویی به آنها بررسی و پاسخگویی به شکایات مشتریان، برنامه‌ها و وفادار کردن مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و برنامه‌های بازاریابی باید در رأس اهداف و سیاست‌های مدیران قرار گیرد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مديريت اجرايی گرایش بازاریابی و صادرات با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پروپوزال رشته مديريت اجرايی گرایش بازاریابی و صادرات, دانلود پروپوزال رشته مديريت اجرايی گرایش بازاریابی و صادرات, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مديريت اجرايی گرایش بازاریابی و صادرات, نمونه پروپوزال مديريت اجرايی گرایش بازاریاب,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید