پروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش مالی با موضوع اثر بکارگیری فناوری اطلاعات بر هزینه های کیفیت

پروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش مالی با موضوع اثر بکارگیری فناوری اطلاعات بر هزینه های کیفیت

پروپوزال-رشته-مدیریت-صنعتی-گرایش-مالی-با-موضوع-اثر-بکارگیری-فناوری-اطلاعات-بر-هزینه-های-کیفیت

دانلود پروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش مالی با موضوع اثر بکارگیری فناوری اطلاعات بر هزینه های کیفیت
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 44 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت صنعتی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مساله
در سالهای اخیر به مفاهیم و معانی کیفیت توجه زیادی شده است. کانون اصلی تفکرات سازمان¬ها و شرکت¬ها، بهبود کیفیت به منظور بقا در دنیای رقابتی بوده است. اما موضوعی که در ارتباط با کیفیت و میزان آن در سازمان¬ها به خصوص در سازمان¬های خدماتی به طور مشخص مورد اندازه¬گیری و سنجش قرار نگرفته است مفهوم هزینه¬های کیفیت می¬باشد که در اذهان عموم به طور شفاف تعریف نشده است (کروتی ، 2001).
همه سازمان¬ها متحمل هزینه¬های کیفی می¬شوند، حتی اگر رسما این هزینه¬ها را جمع¬آوری، محاسبه و گزارش نکنند. هزینه¬های کیفیت بسیار وسیع هستند. بر اساس کشفیات و یافته¬های شورای ملی توسعه اقتصادی در طی مطالعات انجام شده در خصوص کیفیت و استانداردها نزدیک به 10٪ تا 20٪ کل ارزش فروش یک سازمان صرف هزینه¬های کیفیت می¬شود (دیل و پلانک، 1381).
از مهمترین مشکلاتی که در زمینه هزینه¬یابی کیفیت وجود دارد این است که هزینه¬های کیفیت به طور کامل در گزارش¬های حسابداری ثبت نمی¬شوند و اغلب بخش قابل توجهی از آنها مغفول می¬ماند. همچنین این هزینه ها را نباید تنها به فعالیت¬های تولیدی و عملیاتی محدود نمود، بلکه باید به هزینه-های صورت گرفته در حوزه بخش¬های خدماتی نیز توجه کرد (دیل و پلانک، 1381).
از طرفی با گسترش فناوری اطلاعات، تمام ابعاد زندگی بشر دچار تحول بنیادین شده، به طوری که دنیای کنونی را در جریان یک دگردیسی کامل قرار داده است و این روند همچنان ادامه دارد. تکنولوژی-های نوین ارتباطی، ابعاد زمانی و مکانی را درنوردیده و جهان امروزی را به مثابه یک دهکده به پهنای گیتی درآورده¬اند. به طوری که گویا بشر کنونی گام در جهانی دیگر نهاده است. طی دو دهه پایانی قرن بیستم، سه نوآوری مهم، فکس، تلفن همراه و اینترنت نشان داده است که چگونه گسترش ارتباطات می¬تواند در ایجاد بازار تولیدات تاثیر داشته باشد و شیوه¬های کار و زندگی مردم را تغییر دهد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش مالی با موضوع اثر بکارگیری فناوری اطلاعات بر هزینه های کیفیت

پروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش مالی, دانلود پروپوزال رشته مدیریت صنعتی گرایش مالی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت صنعتی گرایش مالی, نمونه پروپوزال مدیریت صنعتی گرایش مالی, پروپوزال آماده مدیریت صنعتی گرایش مالی, پروپوزال روش,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید