پروپوزال رشته علوم تربیتی برنامه ریزی درسی با موضوع تاثیر ارزیابی های مشاوران در انتخاب رشته تحصیلی

پروپوزال رشته علوم تربیتی برنامه ریزی درسی با موضوع تاثیر ارزیابی های مشاوران در انتخاب رشته تحصیلی

پروپوزال-رشته-علوم-تربیتی-برنامه-ریزی-درسی-با-موضوع-تاثیر-ارزیابی-های-مشاوران-در-انتخاب-رشته-تحصیلی

دانلود پروپوزال رشته علوم تربیتی برنامه ریزی درسی با موضوع تاثیر ارزیابی های مشاوران در انتخاب رشته تحصیلی
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 18 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته علوم تربیتی برنامه ریزی درسی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بيان مسأله 
يکي ازاهداف مهم آموزش و پرورش خدمات ياري رساني به دانش آموزان است نمونه بارز اين خدمت را مي‌توان درامر مشاوره و راهنمايي تحصيلي در زمينه انتخاب رشته تحصيلي متناسب با حرفه مورد انتظار دانست و هدف اصلي آن فراهم نمودن بستري مطلوب است تا نقاط قوت و ضعف افراد شناسايي شده و با تصويري روشن از ويژگي‌ها و صفات خود و نيازهاي جامعه اقدام به انتخاب رشته مطلوب نمود. همان طور که استرنبرگ  بيان کرده است توجه به قابليت‌هاي شناختي افراد در قالب مفهوم کلي بهره هوشي نيز نمي‌تواند به تنهايي تفاوت‌هاي فردي در استعداد و قابليت‌هاي مختلف دانش آموزان و به تبع آن موفقيت‌هاي تحصيلي آنان را در رشته‌هاي مختلف نمايان سازد بلکه استفاده از تجارب و انطباق ميزان استعداد و توانايي واقعي افراد با رشته تحصيلي مورد علاقه، آينده بهتري را براي افراد رقم مي‌زند. (استرنبرگ 2007: 80) اما مي‌بينيم که گسترش علوم و تکنولوژي و تولد رشته‌هاي جديد در جامعه نوجوانان و سرمايه‌هاي اصلي کشور را در امر انتخاب رشته تحصيلي مناسب با حرفه مورد انتظار را با مشکل مواجه نموده است. دراين راستا شناسايي نيازها و امکانات محيط جهت اخذ تصميمات اصولي و منطقي ضروري به نظر مي‌رسد بديهي است با توجه به دوران بحراني بلوغ و نوجواني، اين مشکلات دو چندان خواهد شد. کيامنش نيز درسال 1382 بيان نمود که در بررسي‌هاي انجام شده توسط آموزش و پرورش حدود 60 درصد دانش آموزان دختر و 50 درصد دانش آموزان پسر، مشاور را به عنوان منجي جهت هدايت تحصيلي پذيرفته‌اند و در زمينه انتخاب رشته تحصيلي از او کمک مي‌گيرند و بايد مشخص شود که به طور کلي هدايت تحصيلي در عمل با چه مسائل و مشکلاتي روبروست. اين فرآيند به علل گوناگون از جمله عدم مشارکت کارکنان مدرسه، نبودن ابزار و وسايل سنجش دقيق، کمبود کادر آموزشي متخصص در رشته مشاوره و ... نتوانسته است به اهداف از پيش تعيين شده خود نائل شود. (شفيع آبادي، 1387 : 33)

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته علوم تربیتی برنامه ریزی درسی با موضوع تاثیر ارزیابی های مشاوران در انتخاب رشته تحصیلی

پروپوزال رشته علوم تربیتی برنامه ریزی درسی, دانلود پروپوزال رشته علوم تربیتی برنامه ریزی درسی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته علوم تربیتی برنامه ریزی درسی, نمونه پروپوزال علوم تربیتی برنامه ریزی درسی, پروپوزال آماده علوم تربیتی برنام,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید