پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع بررسی پرورش تک بعدی دانش آموزان تیزهوش

پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع بررسی پرورش تک بعدی دانش آموزان تیزهوش

پروپوزال-رشته-روانشناسی-با-موضوع-بررسی-پرورش-تک-بعدی-دانش-آموزان-تیزهوش

دانلود پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع بررسی پرورش تک بعدی دانش آموزان تیزهوش
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 22 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته روانشناسی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مساله:
از اواخر دهه 1960 تاکنون اکثر منابع این فکر را گسترش داده اند که هر کودکی باید حتی الاامکان در یک محیط آموزشی باز و نامحدود رشد و پرورش یابد. از این رو، در خلال چهار دهه گذشته توجه شایانی به مساله عادی سازی و اخیرا به آموزش فراگیر به منزله یک خط و مشی عمومی در زمینه فراهم کردن تعلیم و تربیت، رفاه و خدمات انسانی مناسب برای افرادی که دارای نیازهای ویژه هستند معطوف شده است. عادی سازی فراهم کردن امکانات آموزشی و پرورشی و اجتماعی و رفاهی در شرایط عادی و معمولی برای کلیه افراد در جهت رسیدن به رشد همه جانبه تا حداکثر توان و ظرفیت است. با این همه مخالفان عادی سازی بر آن که مساله را از نظر علمی زیر سوال  می برند آن را جریانی در جهت سوق دادن به همگن سازی اجباری می دانند و به لزوم اجرای برنامه های آموزش ویژه و آموزش انفردای با توجه به تفاوت های فردی تاکید می ورزند (لورمن  و همکاران، 2005).
در ارتباط با کودکان تیزهوش، ویلیامز (1988، ترجمه به پژوه و همکاران 1386) بر این باور است که این قبیل کودکان دارای استعداد برجسته ای هستند. این کودکان به طور معمول به عنوان کودکان با بهره هوشی بالا شناخته شده اند. اما اخیرا کودکانی که از پیشرفت بالایی برخوردار هستند و در یک یا چند زمینه خاص توانایی بالقوه ای دارند، کودکان تیزهوش قلمداد می شوند. این زمینه ها بیشتر شامل توانایی هوش عمومی، استعداد تحصیلی خاص، تفکر خلاق، توانایی رهبری، هنرهای دیداری و اجرایی و توانایی روانی-حرکتی است. این کودکان ممکن است به آموزش ویژه و یا خدمات ویژه، فراتر از موارد عادی که برای شناخت استعداد های خاص آنها فراهم می شود، نیاز داشته باشند. سه روش کلی برای آموزش ویژه کودکان تیزهوش پیشنهاد شده است: تسریع، غنی سازی و کلاس های ویژه.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع بررسی پرورش تک بعدی دانش آموزان تیزهوش

پروپوزال رشته روانشناسی, دانلود پروپوزال رشته روانشناسی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته روانشناسی, نمونه پروپوزال روانشناسی, پروپوزال آماده روانشناسی, پروپوزال روش تحقیق روانشناسی, پروپوزال روانشناسی, پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید