پروپوزال رشته مدیریت با موضوع تاثیر مطالبات و منابع شغلی و فراشغلی بر تعهد سازمانی

پروپوزال رشته مدیریت با موضوع تاثیر مطالبات و منابع شغلی و فراشغلی بر تعهد سازمانی

پروپوزال-رشته-مدیریت-با-موضوع-تاثیر-مطالبات-و-منابع-شغلی-و-فراشغلی-بر-تعهد-سازمانی

دانلود پروپوزال رشته مدیریت با موضوع تاثیر مطالبات و منابع شغلی و فراشغلی بر تعهد سازمانی
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 25 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسئله: 
از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کارایی و نگرش افراد، شغل و ویژگی های آن است. طراحی مشاغل بر کارایی و بهره وری سازمان و ویژگی های آن بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان تاثیر گذار است. و با افزایش کارکنان زن، مسایل و شرایط موثر بر زنان در محیط کاری و نیز خانه، با اهمیت تر می شود. با توجه به اینکه بانوان شاغل علاوه بر وظایف و مسئولیت های شغلی عهده دار مسئولیت داخل منزل، تربیت فرزندان و شوهر داری هستند لذا بیشتر از سایرین در معرض تنش و فشارهای ناشی از شغل و به دنبال آن خستگی و فرسودگی شغلی می باشند. بنابراین باید عواملی را که بر نگرش و کارایی شغلی آنها تاثیر گذار است مورد توجه قرار گیرد. در واقع کاهش عملکرد افراد پیامدهای  نامطلوب در خانواده، زندگی اجتماعی، سازمانی و فردی می باشد.
اخیر ترین مدل های مفهومی در تبیین اثرات شغل و ویژگی های شغل بر نگرش کارکنان و رفتارهای آنان مدل مطالبات-منابع شغلی  است. در الگوی مطالبات - منابع شغلی فرض اساسی اول این است که وقتی محیط های کاری افراد، مختلف باشد، ویژگی های محیط می تواند در دو طبقه تقسیم شود: تقاضاهای شغلی و منابع شغلی. فرض اساسی دوم دراین الگو رابطه بین تقاضاها و منابع شغلی با سلامتی و پیامدهای نگرشی است. در این الگو براساس فرض دوم چنین فرض شده است که تقاضا ها و منابع شغلی (گرانباری، ابهام نقش و تعارض نقش)، احتمالا واکنش های مختلف (فشار روانی، کاهش سلامت) را به دنبال دارد، در حالی که فقدان منابع (فقدان حمایت اجتماعی در محیط کار، فقدان کنترل شغلی) مانع دستیابی به اهداف می شود که احساس ناامیدی یا شکست را در پی دارد. چنین احساساتی خود باعث رفتار کناره گیری و نگرش های منفی به کار شبیه کاهش تعهد سازمانی، دلبستگی شغلی، انگیزش شغلی و افزایش تمایل به ترک خدمت می شوند (دمروتی  و همکاران، 2001).

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت با موضوع تاثیر مطالبات و منابع شغلی و فراشغلی بر تعهد سازمانی

پروپوزال رشته مدیریت, دانلود پروپوزال رشته مدیریت, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت, نمونه پروپوزال مدیریت, پروپوزال آماده مدیریت, پروپوزال روش تحقیق مدیریت, پروپوزال مدیریت, پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل شده , گرایش , پایان ,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید