پروپوزال مديريت بازرگاني گرايش مالي با موضوع افزايش دقت برآورد نرخ تقريبي ريسك بيمه

پروپوزال مديريت بازرگاني گرايش مالي با موضوع افزايش دقت برآورد نرخ تقريبي ريسك بيمه

پروپوزال-مديريت-بازرگاني-گرايش-مالي-با-موضوع-افزايش-دقت-برآورد-نرخ-تقريبي-ريسك-بيمه

دانلود پروپوزال مديريت بازرگاني گرايش مالي با موضوع افزايش دقت برآورد نرخ تقريبي ريسك بيمه
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 20 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مديريت بازرگان گرايش مالي میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بيان مسأله  
با انجام بازرسی در صنعت می توان نقاط شرایطی را که می تواند منجر به وقوع حوادث جبران ناپذیری به لحاظ آسیب به افراد، تجهیزات و محیط زیست وارد نماید، از قبل مشخص نمود. همچنین با انجام بازرسی فنی می توان مکانیزم های تخریب را شناسایی،پایش و اندزه گیری کرده و زمان تبدیل نقص(خرابی) به نقطه بحرانی را مشخص نمود. 
بدون شک امروزه توجه روز افزونی نسبت به مقوله ریسک و روش های مبتنی بر ریسک جهت تدوین استراتژی های بازرسی، نگهداری و مدیریت در صنایع فرایندی نفت ،گاز،پتروشیمی و صنایع نیروگاهی سراسر جهان از جمله ایران بوجود آمده است. تکنولوژی بازرسی بر مبنای ریسک  به صاحبان صنعت این توانایی را می دهد تا محدوده ای از فاکتور های کلیدی، نظیر در نظر گرفتن سطح قابلیت اعتماد به تجهیزات، و همچنین ایمنی، بهداشت و محیط زیست  و مسائل مالی را در فرایند های تصمیم گیری خود در نظر داشته باشند. استفاده از بازرسی بر مبنای ریسک، ابزاری را جهت بهبود مستمر برنامه های بازرسی از تجهیزات فراهم نموده و کاهش سیستماتیک آنها را به دنبال خواهد داشت. همچنین می توان از نتایج بازرسی بر مبنای ریسک به عنوان ابزاری جهت برنامه ریزی سالیانه سازمان ها استفاده نمود. به گونه ای که با استفاده از آن می توان منابع و بودجه لازم برای عملکرد تجهیزات در سطوح قابل قبولی از ریسک و کارایی را مشخص نمود.
بازرسی بر مبنای ریسک ابزاری مدیریتی جهت تشخیص و اولویت بندی ریسک های مربوط به سیستم های تحت فشار و ارائه برنامه بازرسی بر اساس ریسک های محاسبه شده می باشد. در واقع استفاده از آنالیز ریسک جهت مدیریت برنامه های بازرسی تجهیزات صنعتی می باشد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال مديريت بازرگاني گرايش مالي با موضوع افزايش دقت برآورد نرخ تقريبي ريسك بيمه

پروپوزال رشته مديريت بازرگاني گرايش مالي, دانلود پروپوزال رشته مديريت بازرگاني گرايش مالي, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مديريت بازرگاني گرايش مالي, نمونه پروپوزال مديريت بازرگاني گرايش مالي, پروپوزال آماده مديريت بازرگاني گرايش مال,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید