پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)

پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)

پروپوزال-رشته-روانشناسی-با-موضوع-سنجش-و-اندازه-گیری-(روانسنجی)

دانلود پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 35 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته روانشناسی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسئله         
اجتماعي شدن جرياني پيچيده به شمار مي آيد كه ابعاد و جوانب گوناگوني دارد. كسب مهارت‌هاي اجتماعي، چگونگي برقراري ارتباط با ساير افراد و سازگاري، از جمله ي اين ابعاد هستند. برخی از روانشناسان سازگاري اجتماعي را مترادف با مهارت اجتماعي مي دانند. از نظر آن‌ها، مهارت اجتماعي عبارت است از توانايي ايجاد ارتباط متقابل با ديگران در زمينه ي خاص اجتماعي، به طريق خاص كه در عرف جامعه قابل قبول و ارزشمند باشد. (اسلابی و گوارا  2009؛ به نقل از عابدینی، 1390). در حالي كه برخی دیگر از روانشناسان سازگاري و مهارت اجتماعي را فرايندي مي دانند كه افراد را قادر مي سازد تا رفتار ديگران را درك و پيش بيني كنند، رفتار خود را كنترل كنند و تعاملات اجتماعي خود را تنظيم نمايند. (اسلاموسكي و دان ، 2006 )
ايواتا  و همكاران ( 2010 ) در مروري جامع عوامل مؤثر در سازگاري را به شش دسته ي عمده تقسيم مي‌كنند كه هريك از آن ها نيز به عوامل جزئي تري تقسيم شده اند، اين عوامل عبارتند از: 
الف -محروميت هاي جسماني ناشي از نقص عضو، تغذيه ي نادرست و بد، محروميت از خواب و خستگي رواني ، فرايندهاي عاطفي آسيب زا و آسيب هاي مغزي.
ب- عوامل رواني، اجتماعي و محيطي، نظير تغييرات سريع و مهم اجتماعي نظير بيكاري ، جنگ ، بلاياي طبيعي ، از هم پاشيدگي كانون خانواده ، فقر و اعتياد.
ج - عوامل تربيتي، نظير الگوهاي نادرست خانوادگي ، فقدان رابطه ي والد كودك ، طرد كردن فرزندان ، حمايت افراطي ، محروميت هاي عاطفي ، خودمختاري بيش از حد كودك ، انتظارات و خواسته هاي غيرواقع‌گرايانه ي والدين و كمبود ارتباط.


توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)

پروپوزال رشته روانشناسی, دانلود پروپوزال رشته روانشناسی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته روانشناسی, نمونه پروپوزال روانشناسی, پروپوزال آماده روانشناسی, پروپوزال روش تحقیق روانشناسی, پروپوزال روانشناسی, پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید