پروپوزال رشته علوم تربیتی با موضوع مفهوم امر به معروف و نهي از منکر در کتب درسي

پروپوزال رشته علوم تربیتی با موضوع مفهوم امر به معروف و نهي از منکر در کتب درسي

پروپوزال-رشته-علوم-تربیتی-با-موضوع-مفهوم-امر-به-معروف-و-نهي-از-منکر-در-کتب-درسي

دانلود پروپوزال رشته علوم تربیتی با موضوع مفهوم امر به معروف و نهي از منکر در کتب درسي
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 17 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته علوم تربیتی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بيان مساله :
در حال حاضر مساله اي که جامعه ما را دچار مشکلات گوناگون ساخته گسترش فزاينده بي تفاوتي در ابعاد  گوناگون در ميان اقشار مختلف جامعه خصوصا قشر جوان و نوجوان است. در تحقيق پيمايشی که در سال 1386 در سطح شهر مشهد در زمينه روحيه نظارت اجتماعی در بين شهروندان صورت گرفته و طی يک مصاحبه شهروندان را در موقعيتهای فرضی متعددی که جلوه نقض هنجارهای دينی و اجتماعی بود قرار دادند، نتايج نشان می دهد که با افزايش سطح تحصيلات و نيز کاهش سن تمايل شهروندان به نظارت اجتماعی کاهش می يابد. و نبز مردان در مقايسه با زنان گرايش کمتری به نظارت اجتماعی دارند (منبع محفوظ!). 
از آنجا که قدرت انطباق و انعطاف پذيري انسان در سنين خردسالي, نوجواني و جواني بيش از هر دوران ديگر در طول حيات اوست, اهميت انتخاب ابزار و شيوه  مناسبي چون آموزش به عنوان يکي از سودمند ترين و مهمترين ابزارهاي انتقال مفاهيم و همچنين يکي از وسايل مفيد در دروني کردن هنجارها و ارزشهاي جامعه در دوران نخست زندگي فرد,پيش نيازهاي کليدي را در رفع معضل مذکور در اختيار ما قرار مي دهد.
امر به معروف و نهي از منکر از جمله قالبهاي مناسب براي ايجاد و بسط روحيه تعهد و وجدان اجتماعي و رهايي جامعه از حالت رخوت و بي تفاوتي است که توان کنترل و ايجاد جامعه اي منظم و پويا را دارد.
آموزش عمومي و همگاني از طريق مدرسه , با استفاده از کتب آموزشي که همچنان نقش عمده اي در انتقال مفاهيم به مخاطبان  خود دارد مي تواند راه مناسبي براي ايجاد و گسترش اين روحيه در دانش آموزان باشد.
از سويي به دليل آميختگي برخي مفاهيم آموزشي بامفاهيم ديني و اعتقادي, گنجاندن آنها درمحتواي آموزشي کتب درسي مي تواند به طور عمده در تعميق و دروني کردن اين مفاهيم به عنوان هنجارها و ارزشهاي جامعه تاثير گذار باشد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته علوم تربیتی با موضوع مفهوم امر به معروف و نهي از منکر در کتب درسي

پروپوزال رشته علوم تربیتی, دانلود پروپوزال رشته علوم تربیتی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته علوم تربیتی, نمونه پروپوزال علوم تربیتی, پروپوزال آماده علوم تربیتی, پروپوزال روش تحقیق علوم تربیتی, پروپوزال علوم تربیتی, پروپوزال پر شده , ,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید