پروپوزال رشته مدیریت گرایش بازاریابی با موضوع جذابیت مراکز خرید

پروپوزال رشته مدیریت گرایش بازاریابی با موضوع جذابیت مراکز خرید

پروپوزال-رشته-مدیریت-گرایش-بازاریابی-با-موضوع-جذابیت-مراکز-خرید

دانلود پروپوزال رشته مدیریت گرایش بازاریابی با موضوع جذابیت مراکز خرید
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 40 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
اهميت و ضرورت موضوع تحقيق
امروزه تعريف مسئوليت اجتماعی نسبت به يک قرن پيش دچار تغييرات زيادی شده است.  درگذشته سازمان های توليد کننده تنها مسئول درآمدسازی بودند و توليد محور اصلی فعاليت آنها  بوده ولی از چند دهه قبل نگاه به مسئوليت سازمانی تغيير کرده و توجه بيشتر به مصرف کنندگان و مشتريان شده است و به مرور که عرضه نسبت به تقاضا افزايش پيدا کرده ،تأمين رضايت مشتری و مصرف کننده اهميت بسيار پيدا کرده است . در نتيجه شرايط جديد کسب و کار ايجاب می کند  مديران شرکت ها در بازارهای جهانی تعادل بين بخشهای اجتماعی، اقتصادی و زيست محيطی کسب و کار خود ايجاد کنند و مسئوليت اجتماعی خود را جدی بگريند.(حيدری،1386 ،3)
مسئوليت اجتماعی فرارفتن از چارچوب حداقل الزامات قانونی است که سازمان در آن قرار دارد و هدف اصلی آن همکاری بخش های خصوصی و دولتی و داوطلبان است و نوعی رفتار سازمانی شرکت ها را در بر می گيرد .هرچه سازمان های بزرگ به اصول اخلاقی و زيست محيطی خود حساس تر باشند ،سازمان های کوچک هم در پيروی از آنها مصر خواهند شد و موجبات اعتماد مشتريان و مصرف کنندگان را فراهم می کند.
در چند سال اخير در اغلب کشورها به خصوص کشورهای صنعتی جنبش مسئوليت اجتماعی و جنبش اعتراضی نسبت به قدرت سازمان های بزرگ فعال شده و در دهه های اخير با رشد سازمان های غير دولتی ، جنبش اعتراضی عليه قدرت سازمانها، افزايش آگاهی اجتماعی، توسعه بازار سرمايه و  شرکت های سهامی عام و رسوايی مالی و اخلاقی شرکت  ها، مفهوم مسئوليت اجتماعی شرکتی گسترش يافته است ، طوری که کميسيون اروپا سال 2005 را سال مسئوليت اجتماعی شرکت های کشورهای اتحاديه اروپا  ناميد و يا کشور انگليس در دپارتمان صنعت و تجارت خود وزير مسئوليت اجتماعی معرفی کرد. اهميت مسئوليت اجتماعی به حدی است که برای آن جايزه ملی قرار داده اند. (اميدوار،1387 ،15)
منظور از مسئوليت اجتماعی شرکت اين است که چون سازمان ها تأثير عمده ای بر سيستم اجتماعی دارند و عضوی از اجتماع هستند ، فعاليت های آنها بايد طوری باشد که در اثر آن زيانی به جامعه وارد نشودو درصورت زيان اقدامات جبرانی انجام شودواهداف و فعاليت های آنها بايد در راستای اهداف اجتماعی ، رفاه و آسايش جامعه باشد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت گرایش بازاریابی با موضوع جذابیت مراکز خرید

پروپوزال رشته مدیریت گرایش بازاریابی, دانلود پروپوزال رشته مدیریت گرایش بازاریابی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت گرایش بازاریابی, نمونه پروپوزال مدیریت گرایش بازاریابی, پروپوزال آماده مدیریت گرایش بازاریابی, پروپوزال روش تحقی,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید