پروپوزال رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی با موضوع عوامل موثر بر جذابیت یک مقصد گردشگری

پروپوزال رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی با موضوع عوامل موثر بر جذابیت یک مقصد گردشگری

پروپوزال-رشته-مدیریت-جهانگردی-گرایش-بازاریابی-با-موضوع-عوامل-موثر-بر-جذابیت-یک-مقصد-گردشگری

دانلود پروپوزال رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی با موضوع عوامل موثر بر جذابیت یک مقصد گردشگری
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 16 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
مساله اصلي تحقيق : 
صنعت گردشگری را می توان به عنوان یك مجموعه از فعالیتهای صنعتی و بازرگانی برای تولید کالا و خدمات برای گردشگران تعریف نمود. صنعت گردشگری مقوله ای پیچیده بوده و از ترکیب اجزای مختلفی به وجود آمده است. در این صنعت عوامل و بخشهای متعددی به گردشگران خدمت دهی کرده و نیازهای آنها را بر آورده می سازند)رنجبریان و زاهدی،1389: 43) بین گردشگران مقاصد مختلفی را جهت گذران فراغت و بازدید انتخاب می کنند. این مقاصد شامل مناطق سكونتگاهی و یا غیرمسكونی می گردند.مناطق غیرسكونتی مانند کوه ها و قلل مرتفع، جنگلها، دریاچه ها، مناطق ویژه زمین شناسی می باشد (سِهو و کرامپتون 1990: 144) امروزه کشورهای جهان شهرها و مناطق مختلف کشور خود را درجهت قراردادن به عنوان مقاصد مهم گردشگری درسطح جهان موردشناسایی و توسعه قرارداده اند تا بتوانند نسبت به جذب گردشگران بیشتر اقدام نمایند.شهرها و مناطق بالقوه گردشگری که دارای شكلی از توسعه گردشگری در ابعاد مختلف گردشگری طبیعی، فرهنگی و یا هرنوع گردشگری ویژه می باشند درحال توسعه و پیشرفت می باشد (هال، 1990: 4990) در این میان گردشگران مقاصدی را با توجه به دیدگاه و سلایقی که دارند مورد انتخاب قرار می دهند که مشخص شده است عوامل خاصی در توسعه و تمایز مقصدهای  گردشگری تاثیر دارند (تقوایی و همکاران، 1388: 16) امروزه گردشگران بر اساس خواسته های خود و با توجه به شرایط مقصد و امکاناتی که نیازهای آنها را برآورده سازد به انتخاب مقاصد گردشگری خود در حوزه داخلی و خارجی می پردازند (رنجبریان و زاهدی، 1387: 33) با توجه به دنیای رقابتی گردشگری در حال حاضر و توسعه کشورها، می بایست در جهت توسعه مقاصد کشور ایران و جذب گردشگران خارجی و ورود ارز به کشور تدابیر خاصی اندیشیده شود

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی با موضوع عوامل موثر بر جذابیت یک مقصد گردشگری

پروپوزال رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی, دانلود پروپوزال رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی, نمونه پروپوزال مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی, پروپوزال آماده مدیری,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید