پروپوزال رشته مدیریت با موضوع سایبرلوفینگ

پروپوزال رشته مدیریت با موضوع سایبرلوفینگ

پروپوزال-رشته-مدیریت-با-موضوع-سایبرلوفینگ

دانلود پروپوزال رشته مدیریت با موضوع سایبرلوفینگ
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 39 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
ضرورت  و اهمیت تحقیق:
اینترنت نقش مهمی در کار و زندگی شخصی همه افراد در سراسر جهان دارد. تا موقعی که دستیابی به اینترنت، راه‌های انجام کارها را متحول می‌سازد، به موقعیت افراد جهت گشت‌زنی‌اینترنتی هنگامی که سر کار هستند نیز می‌افزاید. (Thompson & Vivien, 2005)
بیشتر پژوهشگران بر این باورندکه پدیده سایبرلوفینگ لزوما مضر است(Anandarajan,Devine,& Simmers,2004; Anandarajan & Simmers,2004; Belanger &. Van Slyke, 2002; Block, 2001Greenfield & Davis, 2002; Oravec, 2002; Stanton,2002) با این حال برخی دیگر بر این باور نیستند و اینگونه استدلال می¬کنند که این انحرافات می¬تواند منجر به خلاقیت، انعطاف پذیری، رفاقت و ترویج یک محیط یادگیری شود. همچنین باید به این نکته توجه شود که گشت زنی اینترنتی انواع مختلف دارد و همه آنها ضرر یکسانی برای سازمان¬ها ندارد؛ به عنوان مثال باید نگاه متفاوتی به چک کردن ایمیل¬های شخصی با گشت و گذار در سایت¬های دارای محدودیت سنی، داشت. (Belanchard&Henleh,2008,p1069).
کیم و دیگران(2006) استدلال می‌کنند که تحت برخی شرایط  سایبرلوفینگ را می‌توان بعنوان عیبی که منجر به رفتار‌های معکوس هست دانست.با این حال، سایبرلوفینگ می‌تواند فرصت‌های سازنده تفریحی برای کارکنان فراهم آورد و همچنین به آنها اجازه می‌دهد تا با استفاده از این فناوری یادگیری بهتری داشته باشند.
بارو (2009) معتقد است :یکی از دلایلی که کارکنان به سمت پدیده سایبرلوفینگ جذب می شوند این مهم است که کار سراسر زندگی آنان را پوشانده است.
امروزه با حضور اینترنت در دفاتر کارکنان، به نظر می‌رسد وسوسه سایبرلوفینگ برای بسیاری از کارمندان زیاد است.
در تحقیقاتی که توسط  لیم و دیگران(2009) در دانشگاه ملی سنگاپور روی دو فعالیت مختلف سایبرلوفینگ که از جمله مرور اینترنت و ارسال و دریافت ایمیل های غیرکاری  بود نشان داده شد که همه فعالیت‌هایی که در ساعات کاری، کارکنان در وب انجام می‌دهند، مضر نیست.
تحقيقات آنها  نشان می‌دهد که اگر چه ارسال و دریافت ایمیل هاي  غير كاری، در واقع ممكن است براي فعاليت هاي كاركنان مضر باشد مرور اينترنت ممكن است در حقيقت فعاليت مثبتي باشد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته مدیریت با موضوع سایبرلوفینگ

پروپوزال رشته مديريت, دانلود پروپوزال رشته مديريت, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مديريت, نمونه پروپوزال مديريت, پروپوزال آماده مديريت, پروپوزال روش تحقیق مديريت, پروپوزال مديريت, پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل شده , گرایش , پایان ,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید