پروپوزال رشته اقتصاد با موضوع بازده سهام

پروپوزال رشته اقتصاد با موضوع بازده سهام

پروپوزال-رشته-اقتصاد-با-موضوع-بازده-سهام

دانلود پروپوزال رشته اقتصاد با موضوع بازده سهام
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 16 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته اقتصاد میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
اهميت و ضرورت انجام پژوهش
یافته های تجربی به مستند سازی پیرامون اهمیت ریسک های تکنولوژیکی وسیاسی پرداخته است به ویژه بعد از بحران مالی اخیر 2007. در حوزه سیاست پولی علی رغم تعهد بانک مرکزی برای نگه داشتن سطح کافی نقدینگی در اقتصاد تجربه محدوده پایین صفز و به کار بردن تبعی سیاست پولی غیر معمول به نظر می رسد احتسابات اساسی برای شوک های احتمالی پولی بالاتر و بازده سهما پایین تر داشته باشد. در حوزه های سیاست پولی با این وجود انتظار می رود که در طول بحران های متاثر از اشفتگی بخش مالی سبب افزایش احتمال خروج سریع تر از یک حالت شوک می شود. یافته های ما یک اثر منفی معنادار بر بازده سهام را نشان می دهد که بیان می دارد که بدهی عمومی بالای پیش از بحران توانایی دولت برای به کار بردن سیاست های مالی ضد دوره ای را محدود می کند که ریسک شکست سیاست مالی را افزایش می دهد. اگرچه کیفیت عملکرد مالی را خراب می کند. با این وجود ان چیزی که موضوعیت دارد کیفیت بسته خروج از رکود مالی است. پاسخ های مالی عمدتا مبتنی بر مقیاس گذاری سهم سرمایه گذاری عمومی در بودجه است که با ریسک های سیاسی پایین تر مشخص می شود چرا که انتظار می رود که انها بزرگتری اثر متثبت را بر رشد خروجی دوره متوسط را داشته باشد. ان ترکیب بسته های محرک مالی است که به ریسک در ارتباط با محرک مالی خاص به بازار پیام می دهد چرا که تکثیر کننده مالی مختلف می واند بر عملکرد سیاست مالی در طول بحران و در عواقب بعد از ان اثر بگذارد. یافته ها به نظر می رسد در مفاهیم اساسی برای مدل سازی قیمت گذاری دارایی اثر گذار باشند که نشان می دهد که نه تنها کاراکتر با زمان متغیر شوک ها بلکه اثر متقارن ان شوک ها بر بازده سهام را نشان می دهد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل


پروپوزال رشته اقتصاد با موضوع بازده سهام

پروپوزال رشته اقتصاد , دانلود پروپوزال رشته اقتصاد , روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته اقتصاد , نمونه پروپوزال اقتصاد , پروپوزال آماده اقتصاد , پروپوزال روش تحقیق اقتصاد , پروپوزال اقتصاد , پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل شده , گرایش ,,,,

پروپوزال

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید