تحقیق مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور

تحقیق مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور

تحقیق-مواد-اولیه-پروتئین-حیوانی-در-تغذیه-طیور

دانلود تحقیق مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 15 

بخشی از این تحقیق :
پودر گوشت و خون : 
پودر گوشت و خون نیز یکی از مواد اولیه جهت تامین پروتئین در جیره غذائی طیور می تواند باشد . پودر گوشت و خون از مازاد کشتارگاههای دائمی و کنسرو سازی ، لاشه حیواناتی که در کشتارگاه به علل مختلفی برای انسان غیر قابل مصرف تشخیص داده می شوند ، تشکیل می گردد . همچنین ضمائم قرمز لاشه ( کبد ، قلب ، قلوه ، سر ) ، ضمائم سفید لاشه ( مجاری معده و روده ، ششها ، دستها و پاها ) و سایر پسمانده کشتارگاهها ( خون ، استخوان ، اندام تناسلی و گاهی حتی شاخ و سم ) در تهیه پودر گوشت مورد استفاده قرار می گیرد . از این رو بسته به اینکه مواد اولیه بیشتر شامل چه قسمتهائی باشد پودر گوشت موجود در بازار به سه دسته تقسیم می کنند : 
- آرد گوشت پر استخوان (حاوی 45 درصد پروتئین خام )
- آرد گوشت کم استخوان (حاوی 50 درصد پروتئین خام )
- آرد گوشت بی استخوان (حاوی 53-55 درصد پروتئین  )
پودر گوشت دارای مقدار قابل توجهی پرولین و مخصوصاً لیزین است ولی اسید آمینه های نوع میتونین ، تریپتوفان ، هیستیدین ة تره اونین و پرولین آن نسبت به پودر ماهی کمتر است . 
مقدار چربی در آرد گوشت بین 7-14 درصد است . پودر گوشت بسته به نوع تهیه دارای مقادیر فراوان کلسیم و فسفر می باشد ، به علاوه حاوی مقادیر قابل توجهی از عناصر کمیاب (مس ، منگنز ، آهن ) است ، از این رو معمولاً در تغذیه طیور پودر گوشت را هیچگاه به عنوان تنها منبع پروتئینی در جیره انتخاب نمی کنند . بلکه به علت بعضی کمبود ها و محدودیت هائی که در آن وجود دارد ، به عنوان مکمل غذا همراه با پودر ماهی به کار می برند . 
دانلود فایل


تحقیق مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور

مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور, دانلود تحقیق مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور, تحقیق در مورد مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور, تحقیق مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور, تحقیق درباره مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور,,,,

دام و طیور

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید