پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت

پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت

پاورپوینت-اصول-و-مفاهیم-بازاريابي-اجتماعي-در-حوزه-آموزش-سلامت

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت،
با فرمت ppt و در 29 اسلاید قابل ویرایش،

بخشی از پاورپوینت :
خانمی همراه کودک 1ساله اش نزد شما آمده است. شما می‌بینید که کودک در حال خوردن پفک می‌باشد که برای سلامتی وی مناسب نیست:
از کدام نوع ارتباط برای آموزش به مادر برای تغذیه صحیح کودک  استفاده می‌کنید؟ و چرا؟
در آموزش و ارتباط با وی به چه  نکاتی توجه           می‌کنید؟
اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت
تاريخچه بازاريابي اجتماعي
طرح واژه ”بازاريابي اجتماعي“ براي اولين بار در سال 1971 توسط آقای فيليپ کاتلر:
 مقاله کاتلر و زالتمن با عنوان ”بازاریابی اجتماعی: رویکردی به تغییر اجتماعی برنامه ریزی شده“ در مجله بازاریابی(Journal of Marketing)
اين دو با ترکيب مفاهيم مربوط به تغييرات اجتماعي و بازاريابي تجاري و فنون تبليغات اين بحث مهم را پايه گذاري کردند.
ادعای نویسندگان این مقاله: استفاده از اصول بازاريابي تجاري (که از آنها براي فروش محصولات به مشتريان استفاده مي شود) براي فروش ايده، نگرش و رفتار به جامعه نتایج خوبی در پی خواهد داشت.
دانلود فایل


پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت

روانشناسی , علوم تربیتی , اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت, دانلود پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت, پاورپوینت در مورد اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت, تحقیق اصول و مفاهیم بازاريابي ,,,

روانشناسی و علوم تربیتی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید