مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف هوش هیجانی و هوش بازارایابی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف هوش هیجانی و هوش بازارایابی

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-در-خصوص-تعاریف-هوش-هیجانی-و-هوش-بازارایابی

دانلود فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مدل های هوش هیجانی و هوش بازارایابی در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


فهرست مطالب:
2-1.مقدمه   
2-2. ادبیات تحقیق   
2-2-1.توفیق در تجارت   
2-2-2.انواع هوش چندگانه کدامند؟   
2-2-2-1.هوش دیداری-فضایی  
2-2-2-2.هوش کلامی-زبانی  
2-2-2-3.هوش منطقی- ریاضی   
2-2-2-4.هوش بدنی- جنبشی   
2-2-2-5.هوش موسیقی- ریتمیک   
2-2-2-6.هوش درون فردی   
2-2-2-7.هوش برون فردی (فرا فردی)   
2-2-2-8.سایر ابعاد هوش   
2-2-3.هوش هیجانی   
2-2-3-1.تعریف هوش هیجانی   
2-2-3-2.تعریف هوش هیجانی در تجارت   
2-2-3-3.ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی گلمن   
2-2-3-3-1.خود آگاهی   
2-2-3-3-2.خود انگیزشی   
2-2-3-3-3.خود مدیریتی   
2-2-3-3-4.آگاهی‌های اجتماعی   
2-2-3-3-5.نیاز روز افزون به تیمهای کاری   
2-2-3-3-6.مدیریت روابط(مهارت‌های اجتماعی)   
2-2-3-4.معیارهای هوش هیجانی   
2-2-3-5.معیارهای هوش هیجانی در سطح تیمی   
2-2-3-6.هوش هیجانی و بازاریابی   
2-2-3-7.هوش هیجانی و مدیریت بازار   
2-2-3-8.هوش هیجانی و رفتار سیاسی   
2-2-3-9.هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار و تحولی در مدیریت بازاریابی  
2-2-3-10.دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری   
2-2-3-11.هوش هیجانی و مدیریت بازار   
2-2-3-12.هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار   
2-2-3-13.نتیجه‌گیری   
2-2-4.هوش بازاريابي   
2-2-4-1.مشخصات هوش بازاريابي   
2-2-4-2.مواردي را كه در كسب هوش بازاريابي بايد مد نظر داشت   
2-2-4-2-1.كشف مشتريان بالقوه   
2-2-4-2-2.مدل سيكل هوش بازاريابي   
2-2-4-2-3.جهت دهي فعاليت هاي هوش بازاريابي   
2-2-4-2-4.جمع‌آوری اطلاعات  
2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات   
2-2-4-2-6.بررسي داده‌ها، ارزيابي و تفسير  
2-2-4-2-7.منتشر كردن   
2-2-4-3.خصوصيات متخصصان هوش بازاريابي   
2-2-4-4.هوش بازاريابي و ارتباط با ساير هوشها در سازمان   
2-15 بیشینه تحقیق    
منابع


دانلود فایل


مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف هوش هیجانی و هوش بازارایابی

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف هوش هیجانی و هوش بازارایابی,مقالات تحقیقاتی برای هوش هیجانی و هوش بازاریابی,تأثیر هوش هیجانی,نقش مطالعه تأثیر هوش هیجانی,نقش هوش هیجانی در دیجیتال مارکتینگ,مقایسه ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریاب

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید