تحقیق در مورد ميزان مهارتهاي مديريتي مديران دورة متوسطه تهران در سال 84-83

تحقیق در مورد ميزان مهارتهاي مديريتي مديران دورة متوسطه تهران در سال 84-83

تحقیق-در-مورد-ميزان-مهارتهاي-مديريتي-مديران-دورة-متوسطه-تهران-در-سال-84-83

قسمتی از متن:

بيان مساله
مديريت آموزش از دشوارترين و حساس ترين نوع مديريت در سازمانهاي عمومي و دولتي مي باشد. در سازمانهاي آموزش و پرورش به لحاظ نوع فعاليت، روشهاي اجرا و اهداف پيچيده آن، مديريت و رهبري آموزشي جايگاه ويژه اي به خود اختصاص داده است. افزون بر اهميت فوق، شرايط پيچيده نظام آموزش متوسطه لزوم توجه به تواناييهاي فكري و ذهني و مهارتهاي مديران واحدهاي آموزشي را بيش از پيش آشكار مي سازد.
مديريت آموزشي در نظام آموزش متوسطه مركز ثقل فعاليتها قرار گرفته و به عنوان منبع انرژي رواني شرايط مساعد انگيزش را براي كادر تعليماتي و فراگيران هموار مي‌سازد. از طرف ديگر توسعه و پيدايش بخشهاي جديد در واحدهاي آموزشي بطور عرضي باعث گسترش سازمان مدارس شده و هماهنگي عوامل انساني و مادي را دشوارتر مي نمايد. با توجه به موارد فوق مديران واحدهاي آموزشي ضمن دارا بودن شرايط اختصاصي از قبيل مدرك و رشته تحصيلي متناسب، تجربه آموزشي، تاهل و… بايد از مهارتهاي فني، انساني و ادراكي لازم نيز برخوردار باشند. (محمدلو 1378، ص65)
بررسيهايي كه در سالهاي اخير درباره ناكامي هاي سازمانها و موسسات اجتماعي انجام گرفته است نشان مي دهد كه درصد بالايي از شكست ها، پيامد مديريت نالايق و ناآزموده بوده است، مديراني كه تواناييها و مهارتهاي لازم را نداشته اند.

دانلود فایل


تحقیق در مورد ميزان مهارتهاي مديريتي مديران دورة متوسطه تهران در سال 84-83

مقاله در مورد ميزان مهارتهاي مديريتي مديران دورة متوسطه تهران در سال 84,,تحقيق درباره ميزان مهارتهاي مديريتي مديران دورة متوسطه تهران در سال 84,,پاورپوينت ميزان مهارتهاي مديريتي مديران دورة متوسطه تهران در سال 84,,پروژه ميزان مهارتهاي مديريتي م,,,

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید