دینا فایل / فصل دوم ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های ارزش ویژه برند
فصل دوم ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های ارزش ویژه برند
فصل دوم ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های ارزش ویژه برند
دانلود فصل دوم ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های ارزش ویژه برند در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده.
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
قسمتی از متن:
واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامتهاي را برروي دامها با آتش ميگذاشتن و اين علائم ، اولين برندهاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف ميكند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي ميشود كه توسط رقبا ارائه ميشود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني ميباشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نميباشد ولي ميتوان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه ميشود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني ميباشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت ميكند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي )
انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها ميداند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه ميگردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمانها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذينفعانشان مورد استفاده قرار ميدهند تعريف ميكند . (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرفكننده در ذهن خود دارد تعريف ميكند ( آكر 1991) .
بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعهاي از ارزشها است كه ميكوشد برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي ميكند و ساعت رولكس زيبائي و طراحي خارقالعاده خود را ارائه ميدهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كاملتر از برند بايد به تفاوتهاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برندها را ارضاي اميال، خواستهها و آرزوها. بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوتهاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقولهها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين ميكنند. اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول ميتوان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرفكنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده . عناصر اصلي بازاريابي برند را ميتوان موارد زير دانست :
• تصوير
• جايگاه سازي
• آگاهي از برند
• رفتارها و روشها
• ارتباط با مشتري
اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در برميگيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روشها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دستهبندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليتهاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي ميگردد . ( اسرار نام و نشان سازي )
انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها ميداند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه ميگردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمانها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذينفعانشان مورد استفاده قرار ميدهند تعريف ميكند . (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرفكننده در ذهن خود دارد تعريف ميكند ( آكر 1991) .
بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعهاي از ارزشها است كه ميكوشد برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي ميكند و ساعت رولكس زيبائي و طراحي خارقالعاده خود را ارائه ميدهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كاملتر از برند بايد به تفاوتهاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برندها را ارضاي اميال، خواستهها و آرزوها. بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوتهاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقولهها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين ميكنند. اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول ميتوان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرفكنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده . عناصر اصلي بازاريابي برند را ميتوان موارد زير دانست :
• تصوير
• جايگاه سازي
• آگاهي از برند
• رفتارها و روشها
• ارتباط با مشتري
اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در برميگيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روشها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دستهبندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليتهاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي ميگردد . ( اسرار نام و نشان سازي )
اگر از این مطالب رضایت نداشتید میتوانید در این قسمت جستجوی سایت مطالب مشابه فایل را ببینید.
مبانی نظری تعریف مفهومی ارزش ویژه برند,پایان نامه تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند, پیشینه پژوهش ابعاد شاخص های ارزش ویژه برند,پروپوزال نظریه های مدل ارزش ویژه برند کلر,دانلود تحقیق نظری ارزش ویژه برند آکر,پژوهش نظری ارزش ویژه برند,آریا فایل
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید