مقاله تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکتها

مقاله تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکتها

مقاله-تاثیر-ارزش-برند-بر-درآمد-فروش-و-ارزش-بازار-شرکتها

چکیده:
يكي از مهمترين دغدغه هاي مديران در مورد برند شركت، يافتن پاسخ اين سؤال است كه چگونه ارزش برند شركت آنها مي تواند فروش بيشتري را براي شركت به همراه داشته و به افزايش ارزش شركت ها منجر بشود . با افزا يش رقابت شركت ها، ارزش گذاري يا ارزيابي برند و رده بندي شركت ها و همچنين، بررسي ارتباط ميان ارزش برند يك شركت با فعاليت هايش و همچنين تأثير آن در بازار از مباحث مورد توجه در حوزه تجارت شده است . به همين دليل روش ها ي متعددي براي ارزيابي برند مطرح شده است. در اين پژوهش از يكي از جديد ترين اين روش ها كه هر سه بعد بازار، مالي و حسابداري برند را ارزيابي مي كند و تحت عنوان ارزيابي موفقيت برند شركت ها مطرح شده، براي ارزيابي برند نمونه اي شامل 82 شركت فعال در بورس اوراق بهادار تهران استفاده شده است. علاوه بر آن، رابطه ميان ارزش برند شركت با فروش آن و ارزش برند شركت با ارزش بازار سهام، مورد آزمون قرار گ رفته است . نتا يج نشان دهن ده وجود ارتباط مستقيم ميان ارزش برند شركت با فروش و همچنين، ارزش برند شركت با ارزش بازار سهام آن است.
دانلود فایل


مقاله تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکتها

ارزش برند,ارزش بازار,درآمد فروش,مقاله مدیریت برند,مقاله ارزش بازار,مقاله ارزش برند,مقاله درآمد فروش,دانلود رایگان تحقیق,دانلود رایگان پروژه,دانلود رایگان مقاله,دانلود رایگان پایان نامه,پروژه رایگان

بازاریابی و امورمالی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید