تحقیق بررسی تکنیک و تاکتیک تبلیغات

تحقیق بررسی تکنیک و تاکتیک تبلیغات

تحقیق-بررسی-تکنیک-و-تاکتیک-تبلیغات

مقدمه:
سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.
آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و...



فهرست مطالب:
مقدمه     
فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن
1. تبلیغات چیست    
2. تاریخچه تبلیغات    
3. پیشینه تبلیغات در ایران    
فصل دوم: مفاهیم و مبانی
1. تاکتیک و تکنیک تبلیغات    
2. تاکتیک    
3. تکنیک    
4. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی    
5. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک    
6. تفکر تاکتیکی و تکنیکی     
7. انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی    
8. هوش تاکتیکی    
9. سیستم تبلیغات    
10. اصل تضاد در تبلیغات    
11. اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات    
فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)
1. پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین    
2. تکنیک گریز از بن بست تبلیغات    
3. تکنیک داد و ستد رایگان    
4. تکنیک اعتماد    
5. تکنیک کشش و ارسال    
6. تکنیک بازار خالی در تبلیغات    
7. تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی)    
فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات
فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات
1. تکنیک کلاسیک    
2. تکنیک تبلیغات باروک    
3. تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات    
4. تکنیک تبلیغات طبیعت گرا    
5. تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی)    
6. تکنیک تبلیغات اینده نگر    
7. تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف)    
8. تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری)    
9. تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای)    
10. تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی)    
11. تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه)    
12. تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی)    
13. تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی)    
14. تبلیغات چند بعدی    
15. تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی)    
16. تکنیک تبلیغات بدوی    
17. تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری)    
18. تکنیک تبلیغات چیدمان    
19. تکنیک تبلیغات اجرایی    
20. تبلیغات مفهومی     
21. تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا)    
پاره آجر تبلیغات    
فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات
1. تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول    
2. تاکتیک تبلیغات بدوبرتر    
3. تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی    
4. تاکتیک نفرت از مخالفت    
5. تاکتیک انحراف توجه    
6. تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه     
7. خطاها و دام های تبلیغاتی    
8. دام اطمینان بیش از حد    
فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات
1. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات    
فصل هشتم:
تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات    
فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
نتیجه گیری    
منابع و مأخذ    

این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت  docx ( word قابل ویرایش) در اختیار شما قرار
می گیرد.

تعداد صفحات:66

دانلود فایل


تحقیق بررسی تکنیک و تاکتیک تبلیغات

تحقیق تبلیغات,اصل تضاد در تبلیغات,تبلیغات,تکنیک های خلاق در تبلیغات,تکنیک در تبلیغات,تاکتیک در تبلیغات,تحقیق پیرامون تبلیغات,هوش تاکتیکی ,سیستم تبلیغات ,دانلود مقاله تبلیغات,پایان نامه رشته بازاریابی ,پایان نامه پیرامون تبلیغات,پروژه ت

بازاریابی و امورمالی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
مدیریت بازاریابی
بازاریابی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید