گزارش کارآموزی پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

گزارش کارآموزی پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

گزارش-کارآموزی-پروژه-تبلیغاتی-شرکت-طوس-طیف

مقدمه :
علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند.
امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .
اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد . بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست
زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم . وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به گوش ما می رسد . در خیابان ها ، پشت اتوبوس ها ، سردرمغازه ها و یا به تابلوهای خیابانی که نگاه می کنیم همه و همه تبلیغات متفاوتی که روزانه با آن ها سروکار داریم . با وجود حجم فراوان تبلیغات و انواع محصولاتی که تبلیغ می شوند آیا تاکنون اندیشیده ایم  که چه میزان در امر تبلیغات موفق بوده ایم ؟ چقدر با این موضوع ، عملی و تخصصی برخورد می کنیم ؟ آیا می دانیم وضعیت عناصر درگیر با تبلیغ ، در کشور ما چگونه است؟ آیا برای حل مشکلات تبلیغات در کشور گامی برداشته شده است ؟


فهرست مطالب:
 مقدمه                                                                                   
 گرافیک و تبلیغات نوین                                                            
 فصل اول: آرم و نشانه ها                                                        
 فصل دوم: اوراق اداری                                                           
 فصل سوم: پوستر                                                                  
 فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور                                               
 فصل پنجم : فولدر                                                                   
 فصل ششم: بیلبورد                                                                
 فصل هفتم: استند                                                                    
 فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی                                                     
 فصل نهم: بسته بندی                                                               
 فصل دهم: لیبل                                                                       
 فصل یازدهم: طراحی جلد                                                         
منابع و مآخذ                                                                     

 

دانلود فایل


گزارش کارآموزی پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر,دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر,گزارش کارآموزی پروژه تبلیغاتی,شرکت طوس طیف,گزارش کارآموزی در شرکت تبلیغاتی,شرکت تبلیغاتی,گزارش کارآموزی شرکت تبلیغاتی

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید